?

971 80 34
                                    

Gözüne giren parlaklıkla uyandı sarışın.Cennette olduğunu düşünüp hafif bi gülümseme bıraktı dolgun dudaklarına..Ama bu birkaç saniye sürmüştü...üzerine dökülen soğuk suyla bi anda sıçramisti.

-AGHH

Sıçradığında kemiklerinde hissettiği acıyla inlemişti sarışın.

-Doktor:Uyan artık sanki bizi hiç uğraştirmamis gibi bu rahat yatakta duramasssın.

-Seni lanet..

Sarışının inlemesine karşın içeriye onu kurtaran melek girmişti..gözlerini alamadı ondan

-İzuku:BİDAHA ONA DOKUNMAMANIZ GEREKTİĞİ KONUSUNDA SİZİ UYARMIŞTIM

-Doktor:Ahh a-ama bu hasta hiç displinli davranmıyor

-İzuku:Bana göre de sen disiplinli davranmıyorsun haa~

-Doktor:Ö-özür dilerim efendim

Doktor özür diledikten sonra odadan çıkmıştı yeşilli ve sarışın aynı odada başbaşa kalmıştı.
Konuşmaya ilk yeşilli başlamıştı..

-İzuku:H-hey iyi misin?

Sarışın sadece bakmakla yetinmisti.
Olanları anlamaya çalışıyordu..az önce biri ona iyi olup olmadığını mı sormuştu??

Daha fazla düşünmemeye karar verip cevap vermişti..

-İyi olup olmadığımı ne yapacaksın sonuçta yine o boktan yere hapsedilicem ve birdaha yüzümü görmeme gerek kalmıyıcak.

İzuku şaşırmıştı neyden bahsediyordu
anlayamamıştı.

-İzuku:Anlayamadım nereden bahsediyorsun

-Nereden bahsedicem,geldiğim o bok çukurundan

-İzuku:Seni merak ediyor olmam çok normal ve bundan sonrada çokça birbirimizi görucez

-Neyden bahsediyorsun sen

-İzuku:Bundan sonraki doktorun benim ve senin sıkıntını yenmende yardımcı olcak kişi de benim,bundan dolayı şu anda seni en çok merak edicek kişi benim,katsuki.

Sarışın duraksadı,uzun zamandır ona adıyla seslenilmiyordu.

-Ne yapmayı hedefliyosun acaba merak ettim beni yeni işkence aletleri olan bi odayla mi ödüllendiriceksiniz?

İzuku tekrardan ne dediğini anlamlandıramamıştı,sinirinın bozuk olduğunu düşünüp üstelememiş konuşmayı başka biryere çekmeye çalışmıştı ..

-İzuku:Bak geçmişte ne yaşadın bilmiyorum ama hadi senle yeni bi sayfa açalım he ne dersin..o zmn tanımakla başlayalım??..ben İzuku Midoriya ve senin adın Katsuki Bakugou...tanıştığımız memnun oldum..

Katsuki sadece bakmakla yetinmisti gözlerinden hiçbir duygu anlaşılamıyordu.İzuku onu takmadan konuşmasına devam etmişti

-İzuku:Ben burada okurken kendimi geliştirmek için yurtdışına gittim ve orada okulumu bitirdim.Doktorluk hayatıma devam ederken birtakım sorunlar yaşadığından geri dönmek durumunda kaldım.

Ve artık senin doktorunum seninle ilgili her durum ve seninle ilgili olan herşey beni ilgilendiriyor..bundan dolayı sorumu tekrarlıyorum..

İyi misin..??

Katsuki, adının İzuku olduğunu öğrendiği meleğine bakarken konuşmuştu..

-Çok iyiyim

-İzuku:Ne güzel..şimdi bana dün yaşadığın şeyleri anlatır mısın?? Bana neden kaçmaya çalıştığın seni ne rahatsız ettiğini anlatmaya ne dersin?

MY NERVES..- bakudeku <BİTTİ>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin