?

481 51 31
                                    

İzuku'dan:

Boş ve sesiz olan bu alanda sadece ikimiz vardık..

Hafif ılık rüzgarın tenimize değmesi bizi dahada mayıştırırken ben sevdiğimin kolları arasında onun kokusuyla buraya ait olduğumu hissediyordum..

İkimizde ağzımızı açmıyorduk...sonsuza kadar burada durabilirdim....ama huzurumun içine etmeleri benim sinirlerimi tavan ettirmişti...

-Polis:Oi! Daha ne kadar daha orada durmayı planlıyorsun!!..işimiz olduğunu hatırlatırım...

Neyden bahsettiğini biliyorum ama gitmeyi istediğim söylenemezdi...

Sarışınımın kolları beni dahada sıkıyorken onaylanmayan mırıltılar çıkarıyordu..

-Hmn~ istemiyorum...burda kal~

Bu davranışları o kadar hoşuma gitmişti ki..

Saçlarının arasına yumuşak bir öpücük bırakıp;

-İzuku:Ben hep seninleyim sevgilim..ama şu küçük işimi hallettikten sonra kimse bize karışamıyacak..

İstemeden de olsa kollarını biraz gevşetmişti..

Bende bana verdiği açıklıktan yavaşla ayağa kalktım..

Onu kaldırmak adına elimi uzatmıştım..
Elimden çekilmesiyle dudaklarımdaki yumuşaklıkta gözlerim tamamen açılmıştı..

Ona dokunmak bile beni kendimden geçirirken yaptığı ani hareketler beni sürekli boşlukta gibi hissettiriyordu..

Tuttuğu elimi daha çok çekerek kulağıma yanaştı ardından...

-Akşam...seni istiyorum..yanımda.

Ardından hızlıca yerden doğruldu üstünü silkeledikten sonra bana küçük bı bakış attı.

Ben ona baka kalırken..beni daldığım yerden çıkaran kişiye baktım..

-Polis:Seviyorsun...

-İzuku:Tahmin edemediğim kadar..

-Polis:Birine bidaha bu kadar bağlanıcağını sanmıyordum..Dikkat et

-İzuku:İstemiyorum..dikkat etmek falan..
İstediğim şey onu korumak..sahip çıkmak..yardım etmek..ve....onu sevmek..

Sırtımı sıvazladıktan sonra onunla beraber duruşmanın olduğu yere doğru ilerledim..

××××

Verdiğim açıklamalar ve bir polisin beni savunmasıyla ceza almadan kurtulmuşum.

Yorulmuştum..ihtiyacım olan yanımda değildi..

Kendimi ay ışığının altında uzun bir yolda yürürken buldum..ardından ayaklarım kendi kendine hızlandılar...

Artık koşuyordum..boş..ay ışığının aydınlattığı uzun yolda..

Bahçeye adımımı attığımda karanlık olan bütün yerlerin aksine...gelen ışıkla aydınlanan yerdeki beden bütün odak noktam olmuştu...

Gözlerinin kızıllığı karanlıkta bile belli olan
sarışın şeytanım...

Kaşları her zamanki gibi çatıktı..ama bu sefer diğer zamanlardan farklı olarak yüzünde yorgun bı ifade vardı..

Aslında doğru düzgün beslenmesede yapılı bir vücudu vardı..göğüs kasları burdan bile belli oluyordu..

Omuzlarından alta indikçe incelen beli kaslı vücuduna olabildiğince görsellik katıyordu..

Üzerimde hissettiğim kızıllarla gözlerim yine yukarı çıkmıştı..

MY NERVES..- bakudeku <BİTTİ>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin