Yukarı çıktığım gibi arama isteği geldi. Savaş ''WattsApp''tan görüntülü arama yapıyordu. 'Mavi Dolunay' grubundaki herkes vardı. Aramayı onayladım ve Deniz'e de davet gönderdim. Bizimle beraber Deniz de aramadaydı. Deniz'in üztünde hiçbir şey yoktu ve altındaysa sadece kot pantolon vardı. Dediği kadar kaslıydı ama ben ona bakmazdım. Zaten o da bana bakmazdı. Savaş alayla konuştu.
*Görüntülü Arama*
Savaş: Oooo, kimleri görüyoruz ?(!)
Bora: Harbi Abi, kimleri görüyoruz ? Bu kim ?
Deniz: Ben Deniz, sizler kimsiniz ?
Gece: Deniz, bak şimdi: Bu Sahra, Savaş'ın ikizi.'Bu kim ?' diyen; Bora, Sahra'nın yanında oturan; Bulut. Savaş ve beni zaten tanıyorsun. Arkadaşlar bu da Deniz.
Deniz: Güzelim, sen nerdesin ?
Gece: Konum atarım ben sana.
Deniz: Tamam, yarın yanına uğrıycam.
Savaş: Pardon, 'Güzelim' falan hayırdır!
Deniz: Bak Savaş, benim sevgilim var.
Bora: N'apalım, senin sevgilini ?
Deniz: Bora'ydı demi ? Sizin hiçbir şeyden haberiniz yok tabii.
Bora: Neyden haberimiz yokmuş ?
Deniz: Savaş sağ olsun, sürekli Gece'yi benden kıskanıyor da.
Savaş: Ne kıskanıcam ?
Deniz: Vallaha bilmiyorum.
Bulut: Oha, ciddi mi ?
Sahra: Yuh be, Savaş bu kadar da hız iyi değil. Az bi yavaş.
Savaş: Lan! Kimseyi kıskandığım yok!
Sahra: İnkar etme, Deniz, 'Güzelim' deyince çıldırdın.
Savaş: Hiçte bile, sallama!
Sahra: Lan gözümün önünde ellerini sıktın, çenen gerildi lan.
Gece: Öyle diyorsa öyledir, boşverin. Deniz, sen bana sevgili göstersene.
Deniz: O da mutfaktaydı zaten. Bekle çağıriyim.
...
Deniz: Aşkım, hoşgeldin. Bunlar benim arkadaşlarım. Arkadaşlar, bu da; Yıldız.
Yıldız: Selam, ben Yıldız. Deniz, şu öve öve bitiremediğin Gece hangisi ?
Deniz: Şu siyah saçlı, gece mavisi gözlü olan.
Yıldız: Tanıştığımıza memnun oldum.
Gece: Bende.
Deniz: Bak şimdi aşkım, şu siyah saçlı, mavisi baskın ela gözlü yakışıklı Bey; Savaş. Şu sarı saçlı, yeşili daha baskın ela gözlü güzel Hanım; Sahra. Onun yanında oturan; kumral saçlı, yeşil gözlü yakışıklı Bey; Bulut. Son olarak, kızıl saçlı, koyu kahve gözlü yakışıklı Bey de; Bora.
Yıldız: Hepinizle tanıştığıma memnun oldum.
Sahra: Bizde memnun olduk.
Bulut: Aynısından.
Bora: Bir aynısından daha.
Savaş: 2 olsun.
Ben bu hallerine gülerken Bora'nın yanına bir kız geldi. Bu kız sevgilisi olmalıydı. Kız konuştu.
Kız: Herkese selam! Ben Cansu.
Kız çok tatlıydı. Böyle sapsarı saçları olan, masmavi gözlü ve burnunun üstünde de hafif belirgin çilleri olan çok tatlı bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Savaş'ı
Ficção AdolescenteAşka inanmayıp birbirlerinden ilk gün nefret edip ikinci gün aşık olup zorluklarla mücadele eden iki aşığın hikayesi... +++++++++++++++++++++++++++++++ ... Savaş kravatını yapmaya çalışıyordu. Pek becerememişti. Karşısına geçip kravatını açtım...