Десета глава

2.6K 137 15
                                    

Ден след скандала с Трейс, излязох в града, за да си прочистя мислите. Казах на госпожа Баркс да ми даде почивен ден, защото не се чувствам добре. Тя не ми повярва, но все пак ме освободи.

Вървях бавно и спокойно по улиците. Бях си сложила качулка, защото не знаех дали баща ми е още в града и не исках да рискувам да ме разпознае. На рамото си носех чантичка и ръцете ми бяха свити на юмруци в ръкавите на суичера ми. Стисках силно палците си-стар навик. Имах чувството, че ако ги пусна, ще падна.

Седнах на една пейка в парка и се загледах в хората около мен. Все още чувах ядосаните думи на Трейс, че ме обича и усещах устните му върху моите. Всичко ми беше страшно объркано.

Отворих чантичката си и оттам извадих брошура. Загледах се в нея, но не можах да прочета докрай написаното, защото до мен се настани...Бела.

-С теб има много да си говорим, госпожичке.-каза ми и скръсти ръце.-Каза ми, че ще ми кажеш, ако се случи нещо между теб и господин Потаен. А в момента определено се случва нещо и ти не си ми казала. Защо?

-Няма ли отърване от теб?-отговорих й на въпроса с въпрос.

-Стига си сменяла темата. Той ти каза, че те обича.

-Как пък чу това?!

-Имам 3-годишен син и трябва постоянно да се ослушвам какво прави. Слухът ми е много добър. Пък и двамата крещяхте толкова силно, че може да ви чули дори в Канада.

Нямах друг избор. Разказах й как той ме беше целунал, после за играта на "Истина и предизвикателство", за думите на Джоуи, за скандала в коридора и през цялото време тя сияеше от радост.

-Това е невероятно!-каза весело.-Най-хубавата любовна история!

-Ама ти сериозно ли?! Той дори не иска да ме вижда,няма нищо хубаво. Виж, нека да оставим Трейс настрана. Да говорим за нещо друго.

-Добре.-съгласи се.-Какво е това?-попита и посочи брошурата.

-Брошура за университета в Сиатъл.-казах небрежно и я прибрах в чантата.

-Ще учиш в колеж?

-Не знам. Но искам да имам образование, не ми се работи в библиотека до края на живота ми. Ти не учиш ли нещо?

-Уча в оналйн-университет. Знаеш, не мога да оставя Алекс сам у дома. Уча право. Ами ти с какво ще кандидастваш? Ако изобщо го направиш де.

CriminalsWhere stories live. Discover now