Пристигнахме у дома. Никога не бях се радвала толкова да се завърна в малкия си забутан апартамент. Не вярвах, че това легло и тази кухня ще ми липсват толкова много.
-Добре ли си? Не говориш много днес.-отбеляза Трейс докато аз изваждах нещата от чантата си.
-Снощи някакъв психопат беше насочил пистолет срещу двама ни и искаше да ни убие, а след това разбирам, че същия този човек е убил двама невинни хора, за да се добере до нас! Мислиш ли, че се чувствам добре от всичко това?!
Сърцето ми отново заби силно.
-Вече наистина имам право да знам какво става, защото засяга и мен.-каза му, а той въздъхна.
-Мич ми направи услуга. Бях му обещал да му платя, но проблемът беше, че нямах достатъчно пИ все още нямам.
-И какво смяташ да правиш?
-Ще се виждам с Джоуи след малко и ще се опитаме да измислим нещо. Довечера ще се срещна с Мич, ще му дам парите и всичко ще свърши. Ще вървя.
Дръпнах го за ръката и го накарах да спре.
-Искам да дойда с теб!-настоях.
-Не. Няма да напускаш това помещение докато не се изплатя на Мич. Искам да стоиш тук и да не отваряш на никого. Моля те!
-Но, аз...-Замълчах.-Добре.
-Ако довечера ще прибира по-рано, ще те проверя как си. Ако не-утре ще се видим и ще орекараме целия ден заедно.-каза и ме целуна по челото.-Почивай си.
-Пази се, моля те.-едва успях да кажа и след лека усмивка, той си тръгна и затвори леко вратата след себе си.
****
Не ме свърташе на едно място! През целия ден ходех в кръг из апартамента в опит да се успокоя и да мисля за нещо друго. Дори и тъпите телевизионни предавания не помагаха. Всичко вътте в мен изгаряше от желание да разбере истината.
Отидох за малко на гости у Бела и, както винаги, ме заля с многобройните си въпроси къде съм била, какво се е случило и т.н. Разказах й как ми е станало лошо и съм припаднала, но пропуснах частта, в която до главата ми е опрян пистолет.
За радост, тя имаше среща с някаква приятелка и се наложи да се прибера. В апартамента ми беше тихо. Прекалено тихо и това ме плашеше, защото не исках да слушам изтормозените си мисли отново. За първи път ми се прииска да слушам музиката на Трейс.
YOU ARE READING
Criminals
RomanceВсеки човек си има своето тъмно минало... Току-що завършилата Алисън се премества от родния си град в големия Сиатъл с една мисъл-да избяга. Надява се да започне на чисто и да живее спокойно, но тази нейна мечта така и не се осъществява, защото срещ...