5.BÖLÜM

15 2 0
                                    

      Gıda sorumlusu olarak çalışan Hande hanım vardı. O kadar öz güveni yüksek bir bayandı ki lafını esirgemeyen yanlış ne varsa söyleyen bir bayandı.
     Bulaşık bölümünde beni görünce yanıma gelip sert bir edayla...
     - Sen ne yapıyorsun burda?
     - Sana diyorum.
     - Bana mı seslendiniz Hande hanım
     - Evet sana diyorum ne yapıyorsun burda bulaşık senin işin mi?
      -Hayır değilde, diğer arkadaşlar yetişemiyorlar diye beni gönderdiler yardım edeyim diye.
       - İsmin Nurdan dı sanırım, bak Nurdan hanım burda herkesin işi görevi belli ben ne zaman görsem sen kendi işin dışında diğer işleride yapıyorsun işe ihtiyacın olabilir herkesin işe ihtiyacı vardır. Bu bir gerçek ama sen burda her işi yapamazsın diğerleri kahve çay içerken sen neden sürekli çalışıyorsun. Herkes mola verirken sen sürekli ordan oraya ordan oraya koşturuyorsun herkesin kölesi sen misin burda. Seni ilk ve sonkez uyarıyorum kendi işin dışında başka iş yapmayacaksın şimdi gidip mutfak sorumlusu Osman beylede konuşacağım.
     - Tamam Hande hanım
Hande hanımın karşısında kendimi çok ezik hissetmiştim. Haksızlıklara dayanmayan bir bayandı beli.
       - Osman bey kolay gelsin.
       - Sağolun Hande hanım
       - Osman bey size birşey soracağım bu yeni çalışan Nurdan hanım buradaki görevi nedir?
       - Aşçı yardımcısı kendisi, Hande hanım.
      - Öyle mi? Peki bu kadın neden bulaşık hanede bulaşık yıkıyor neden paspas atıyor vs vs vs işleri yapıyor. Osman bey dikkat ediyorum sesi çıkmıyor diye millet lak lak yapıyor kadını her işte kullanıyorsunuz. Olmazsa bu kadın bütün işleri yapacaksa sizlere ihtiyaç olmadığını Emin beye ileteyim sizlere yol versin yazık Osman bey çok yazık.
       - Anladım Hande hanım
      - Umarım anladınız Osman bey bir kez daha Nurdan hanımı başkasının işini yaparken görürsem ben değil sizlerle Emin bey konuşur. Kolay gelsin.
      Osman bey gelip beni mutfaktan çıkartıp dinlenmem için molaya göndermişti.
       Bir bardak çay ve içip işimin başına dönmüştüm. Akşam olmuştu mesaimde dolunca Osman Bey'in yanına gittim.
     - Osman bey başka yapılacak bir iş varmı?
    - Bir işimiz kalmadı bugünlük Nurdan hanım üzerinizi değiştirip çıkabilirsiniz.
     - Teşekkür ederim Osman bey iyi akşamlar.
     - İyi akşamlar.

      
   
    

MASALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin