11. BÖLÜM

1 0 0
                                    

    Handeyle birlikte ablasının ofisinden ayrılıp deniz kenarında bulunan yazlıklarına gittik.
      Bana salonda televizyonun karşısında bulunan kanepeyi açtı üzerine temiz çarşaf ve yastık bıraktı üzerime örtmek içinde ince bir pike getirdi. Kendiside yemek yapmak için mutfağa geçti. 
    Bana hazırladığı yere uzandım çok yorucu birgün olmuştu.
     Olan biteni düşünürken günün yorğunluğuda çökmüş üzerime uyuya kalmışım.
     Handenin abla yemek hazır diye sesiyle uykudan uyandım. Benim için hazırladığı yemekleri elinde tepsiyle odaya girdi.
    _Uyuyor muydun abla kusura bakma uyandırdım. İlaçlarını alman için birşeyler yemen gerekiyor hadi bakalım yemeklerimi beğenecek misin?
     _Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyorlar.
      _ Afiyet olsun ablacım
     Hiç iştahım yoktu ama Handenin zoruyla zorda olsa birkaç lokma yiyip ilaçlarımı alıp uzandım.
     _ Sanada zahmet verdim hakkını helal et Hande hanım
     _ Aaaa ne zahmeti ablacım böyle şeyler söyleme helal olsun lafı bile olmaz sen yeterki iyi ol.
    _Teşekkür ederim canım.
    Konuşmamız Handenin çalan telefon sesiyle bölündü.
    _Buna bakmam lazım abla erkek arkadaşım arıyor.
     _Tabiki canım.
     Hande koşar adımlarla odadan çıktı.
    Sesi duyuluyordu.
    _ Efendim hayatım.
    _Yaaa çok isterdim ama gelemem
   _ Saçmalama tabiki bende seni özledim.
   _Neden gelemem bir arkadaşım kaza geçirdi onunla birlikteyim yalnız bırakmak istemiyorum bugün hastaneden çıktı.
     _ Biliyorum işlerin yoğun herzaman gelemiyorsun zamanın olmuyor artık başka zamana.
      _ Tamam hayatım görüşürüz.
      _Bende seni seviyorum.
    Konuşma sesleri kesilmişti. Anladığım kadarıyla erkek arkadaşı bu şehirde değildi ve çalıştığı içinde herzaman görüşemiyorlardı. Şimdide benim yüzümden Hande çıkarmıyordu evden.
  Telefonu kapattıktan sonra odaya benim yanıma dönmüştü Hande.
     _ Erkek arkadaşın buraya mı geliyor.
     istemeden de olsa konuşmalarınıza kulak misafiri oldum. Ben İyiyim lütfen git. Anladığım kadarıyla çocuk her daim gelemiyor bir fırsat doğmuş kaçırmayın eğer gitmezsen kendimi çok kötü hissedeceğim ve sana karşı kendimi bir yükmüşüm gibi düşüneceğim.
     _ Kesinlikle abla böyle düşünürsen bende kendimi çok kötü hissedeceğim.
     _Tamam o zaman hadi ara çocuğu gelsin sende hazırlan.
     Handenin yüzüne tebessüm yerleşti telefonuna uzanıp erkek arkadaşını aradı .
     _Tamam orda buluşalım 1 saate kadar orda olurum görüşürüz.
     Telefonu kapatıp bana döndü.
     _ Ablacım herhangi birşey olursa beni arıyorsun sakın çekinme...
     Daha fazla konuşmasına izin vermeden lafa girdim.
     _ Hadi hadi sen beni düşünme git hazırlan geç kalacaksın bekletme çocuğu hem ben İyiyim merak etme sen beni.
    Odasına gidip hazırlanıp yarım saat sonra yanımda bitti.
    _ Nasıl olmuşum?
    _ Çok güzel görünüyorsun
     _ Umarım oda beğenir.
    _ Beğenir neden begenmesin hem sen her halinle güzelsin canım.
      _ Sen öyle diyorsan öyledir ablacım.
      _ Hadi hadi daha fazla oyalanıbta çocuğu ağaç etme.
      _Tamam çıktım ben görüşürüz ablacım dışardan istediğin birşey var mı?
    _ Hayır yok canım iyi eğlenceler size görüşürüz.
      
     
   
   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MASALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin