Ile minęło? Obudziłam się i usiadłam na łóżku nie wiedząc co się dzieje.
Po chwili zoriętowałam się gdzie jestem. Telefon wskazywał 11.00. Nie. NIE. NIEEE. Przecież mecz jest!
Jak strzała wypadłam z łóżka. Wtedy to poczułam. Moja noga bolała. Jak diabli!Mój upadek był na tyle głośny, że do pokoju od razu wparowała jakaś kobieta i chłopak.
- No dzień dobry - powiedziałam unosząc wzrok na nich - tak troszkę chyba spadłam
- haha- zaśmiał się chłopak. No nie ja tutaj cierpię a ten się śmieje
- No to ktoś mi pomoże wstać ? - zapytałam patrząc na nich jak na debili tak za przeproszeniem
- Wstawaj - podszedł i podał mi rękę
- dzięki - odpowiedziałam i skorzystałam z jego pomocy - słuchaj mam do ciebie jedno pytanie.
- słucham - odpowiedział
- masz telewizor nie ?
- No tak
- okej to teraz taka sprawa mogę obejrzeć swój mecz?
- swój ?
- po prostu mnie zaprowadź przed tv
- No okej
Chłopak zaprowadził mnie przed telewizor. Był włączony, a przed nim siedział staruszek.
- Zaraz przyjdę zmienić ci opatrunek -powiedziała kobieta i gdzieś znikła.
- Nie idzie wam za dobrze - powiedział staruszek, a ja automatycznie spojrzałam na ekran
Było 1:0 dla Jednorożca
- Ale pójdzie -stwierdziłam siadając obok niego
- Ta? A czemu tak sądzisz ? - zapytał
- Bo na drugą połowę z kontuzją czy bez muszę wrócić
- Co?
- To co mówię, na boisku w drużynie przeciwnej jest mój przyjaciel dla którego ten mecz może być ostatnim. Obiecaliśmy coś sobie, a obietnic się dotrzymuje. Będzie cud jeżeli on w ogóle wytrzyma do drugiej połowy. Po za tym ktoś celowo nie chciał bym grała. Muszą być jakieś powody. Siedząc tu ich nie poznam a jestem bardzo ciekawską osobą!
-Interesująca historia
- No cóż, rozgadałam się
Po chwili przyszła kobieta i zmieniła mi opatrunek.
- Staruszku słuchaj no, możesz mnie podwieźć na stadion?
- Stadion?
- Ta wiem, że masz auto
- Dobra na drugą połowę powinniśmy zdążyć
- Świetnie
Wyszliśmy z budynku (tym razem dałam radę sama) I skierowaliśmy się do auta. 11.45 właśnie skończyła się pierwsza połowa.
CZYTASZ
Mistrzowie świata
HumorDiana jedzie wraz ze swoją drużyną na wyspę Lioccot. Tam spotyka dawnych przyjaciół oraz własnego brata, ale czy tylko ich spotka? Za przeszłością Diany kryje się ogromną tajemnica. Celem Diany będzie wzniesienie się na sam szczyt i ochrona tych k...