Iseul'danBu gün sadece bir dersim vardı. Zaten söverek gittiğim okula bu gün de bir ders yüzünden gelmek zorunda kaldığım için ekstra sövüyordum.
Okula gelirken de sinirlenmiştim ayrıca. Herkes yoluma çıkıyordu önceden sözleşmişler gibi. Eve de yalnız dönecektim zaten. Haneul'un mülakatı vardı bu gün. Kafamıza meteor da yağsa tam olacak gibime geliyordu artık.Dersteyken birden aklıma o çocuk gelmişti. Adı neydi acaba?Kediye benziyordu birazcık. Her şey bir tarafa gözlerine düşmüştüm salak ben. O kadar güzeldiki. Ne diyorum ben. Resmen aklımı kaybettim.
Minho'dan;
Bu gün 3 dersim vardı hepsi de ard-arda. Tanrının sevgili kulu olmadığımı biliyordum zaten. Beynim sulanacaktı kesin yine.
Neyse bari aralarda kafam dağılır hiç olmazsa. Bekli o kızı da görürüm.Iseul'dan;
Ders bittikten sonra diğer sınıf arkadaşımla çıktım. Birşeyler anlatıyordu ama ben hala eve yalnız gidecek olmamı düşünüyordum.
Koridordan sağa dönüp merdivenlerden inen o çocuğu gördüm. Bizim olduğumuz kata gelmişti. Arkadaşının ona seslenmesiyle ismini öğrenmiş oldum.
Minho. Çok güzel bir isim. Tam da ona yakışan. Ben onu gördüm ama o beni farketmedi. Tam yanından geçip gidecekken birden bileğimden tuttu. İyide o beni görmemişti ki.
Minho:Hey sen nereye gidiyorsun?
Önce bileğimde olan eline sonra da ona bakıp "Cidden mi" bakışı attım. Anlamış olacak ki elini hemen geri çekti.
Arkadaşlarına dönüp "Çocuklar siz gidin benim biraz işim var" dedi.
Diğerleri giderken yine bileğimden kenara çekiştirmişti.
Minho:Evet sen kimsin? Yani adın ne?
Geçen gün bana bakıyordun da. Merak ettim nedenini.Ne yani gerçekten böyle mi olacaktı tanışmamız? Değişik olduğunu biliyordum.
Iseul:Her yüzüne bakana böyle mi davranıyorsun?
Iseulun arkadaşı:Iseul ben gidiyorum. Yarın görüşürüz.
Iseul:Tamam, görüşürüz.
Minho:Demek adın Iseul.
Evet Iseul sorumu cevapla lütfen.Iseul:Önce sen cevapla.
Minho:Önce ben sordum.
Iseul:Sadece tanıdık birine benzettim o yüzden baktım. (Tamamen yalan. Düştüm demiyoda)
Minho:Gözlerinde sorun mu var o zaman? 2 adım ötende olan birine o kadar uzun baktığına göre.
Iseul:Evet var. Ve sana ne bundan? Seni gören de taciz ettiğimi sanır.
Minho:Aslında haklısın biliyor musun bu yaptığın taciz sayılır.
Iseul:Yok artık ebenin a...(yavaşça)
Minho:Ne dedin?Tam duyamadım da.
Iseul: Şey dedim yani bu kadar abartma.
Minho:Aslında seni polise şikayet etmem gerek.
Iseul:Minho abartma lütfen. Sadece baktım. Hem salak mısın sen?Neden şikayet edesin?
Minho: Adımı da biliyorsun demek.Etmemem için hiç bir sebep yok artık .Sapık olduğunu düşünmeye başladım. Bu yüzden benimle bir kahve içmek gerek.
Iseul:Az önce arkadaşından duydum.Hem asıl maksadın şimdi anlaşıldı. Işte tam bu yüzden ben seni şikayet edicem. Kızlara sarkıntılık ediyor diye.
Minho:"KIZLARA" nerden oluyor? Hem sadece dostça bir teklif. Tanışmak için.
Iseul:Ben tanışmak istemiyorum ama.
Gidip kendin içersin kahveyi.Ya da eşlik edecek başka kızlar bulursun. Sen bilirsin.Minho:Neden bu kadar kabasın? Sadece arkadaş olmak istedim.
Iseul:Ordan arkadaş canlısı biri gibi mi gözüküyorum?
Minho:Hayır aksine. Buz kraliçesi gibisin. Hatta emin bile oldum.
Iseul:Çok güzel şimdi gitmem gerek . Görüşmemek üzere Minho.
Arkamı dönüp gitmiştim. Zaten nerde deli varsa hep beni bulurdu. Bu yüzden şaşırmamam gerekirdi.
Minho'dan;
Şimdi neden bu kadar ilgimi çektiğini anladım Iseul. İnsanlara katlanamıyorsun ha. Bakalım benden de kurtula bilecek misin. Ve emin ol ben seni asla rahat bırakmayacağım.
_________________________________________Hello biz geldik🥳Yani biricik biasım ve ben🦋
Umarım seveceğiniz bir bölüm olur🐣 ama bence boş bir bölüm oldu🙂🔫Karar veremedim ben.
Oy vermeyi ve satırarası yorum yapmayı unutmayın lütfen 💙🐳16.03
Ben ölmüşüm zaten toprak atın bari🙂🔫
03.07 düzenleme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe•| Lee Know |•
Fanfiction"Biz mutlu olamayız Iseul" Ama deneriz en azından Minho "Anlamıyorsun işte hep üzüleceksin. Ne zaman mutlu olsak buna engel olacaklar" O zaman biz de küçücük mutluluğumuzu kalbimizde saklarız. Kimse alamaz. ______________________________________...