Herkese merhaba❤️
Bu baya uzun bir ara oldu sanırım çünkü en son ocakta bölüm atmışım..
Bu fic'e başlarken o kadar hevesliydimki ama olmadı. Dersler,sınavlar vesaire yüzünden birtürlü zaman bulamadım.
Bana da güncelleme geldi bu arada arkadaşlar,üni bitti🥳
Yüksek lisansa başladım.
Tekrar o ortamda olduğum için daha rahat yazarım diye düşünüyorum umarım öyle de olur😅
Neyse çok konuştum, herkese iyi okumalar ❤️🫂İseul'dan
Soğuk ocak ayı nedense hiç bir zaman bu kadar sıcak hissettirmemişti. Belkide bu onun sayesindedir. Hayatıma giren ve beni olduğum gibi kabul edip sevildiğimi bütün hücrelerime kadar hissettiren adam sayesindedir. Onunla karşılaştırdığı için Tanrıya her gün şükür ediyordum. Bu yüzdendir belkide kar yağmasına rağmen ben etrafta kiraz çiçekleri görüyordum.
Bana aşkı tarif et deseler hiç düşünmeden Minho derdim. En büyük aşkım ve şansım....
Tamam kabul, Minhoyu çok seviyorum. Onun için canımı bile veririm ama bu ortam, burası...
Hayır kesinlikle hala burdan nefret ediyorum. Son senem olsa bile bu okulu asla sevmedim sevmem de.Neden diye sormayın çünkü biliyorsunuz önceden söylemiştim. Yani anlamıyorum kendi verdikleri eğitime neden güvenmeyip bir de sınav yapıyorlarki? Eğer kendinizden emin değilseniz istifa edin arkadaş! Ben mecbur muyum her dönem bilmem kaç kere sınav olup stressden anksiyete krizi geçirmeye?!
Bütün gün böyle konuşup hem Minhonun hem Haneulun hem de otomatik olarak onun peşinden birtürlü ayrılmayan Felixin başının etini yemiştim. Hoş zaten o beni dinlemiyordu sadece Haneul ile barışmanın derdindeydi. Bu arada Felix bizle aynı yaşta, Minhodan 1 yaş küçük. Yani bu sene son senesi bizim de olduğu gibi.
Minhonun "lütfen güzelim 2 dakika sus dinlen, sonra devam edersin" demesi yüzünden bu isyanıma küçücük minicik bir ara vermiştim. Yani sadece o istediği için. Yoksa Haneul 500 kere yalvardığı için değildi kesinlikle.
Kafedeydik hep birlikte. Sınavlara hazırlanıyorduk YİNE. gerçi anlamışsınızdır sabahdan beri bunun hakkında konuşuyorum. Hava çoktan kararmıştı. Saat 8e geliyordu. Hepimiz kütüphaneden kovulduğumuz için burda ders çalışmak zorunda kalmıştık. Bunda Haneulun hiç bir suçu yoktu tabiki. O sadece Felix'i uzaklaştırmak için çok alçak bir ses tonunda sanki eti koparılırmışcasına bağırmıştı oysa sadece.
Herneyse olan olmuştu zaten ve en tuhafı normalde bu zamanlar stressden çıldırarak ders çalışmam gerekirken ben şimdiden bunalıp ders çalışmayı bırakmıştım.
Sadece Minhonun çalışması bölünmesin diye sesimi çıkaramıyordum. Bu konuyu hiç açmak istemiyordum ama babası bu sefer çok kötü tehdit etmişdi. Sevgili olduğumuzu öğrenmişti ve Minhoyu ayrılmaya zorlamışdı. Bu yüzden araları çok kötüydü. Üstüne geçen sene kaldığı için daha da bilenmişti bana.O adam gram umurumda değildi tabikide. Ama onun yüzünden Minhoyla aramızın bozulmasını istemezdim. Bu yüzden kendi motivasyonum olmasa bile onun için çabalıyordum.
24.09.23🤍
Yakışıklı Minhomuz😻🫠
(Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama bir türlü toparlayamadım🥲)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe•| Lee Know |•
Fanfiction"Biz mutlu olamayız Iseul" Ama deneriz en azından Minho "Anlamıyorsun işte hep üzüleceksin. Ne zaman mutlu olsak buna engel olacaklar" O zaman biz de küçücük mutluluğumuzu kalbimizde saklarız. Kimse alamaz. ______________________________________...