5🌹

137 10 16
                                    

Iseul'dan

Tam kurtuldum eve gidiyorum derken arkadan adım seslendi.
(Hay Iseul kadar taş düşsün başınıza. Bi rahat vermediniz köpekler )

Seslenen kişi sınıftaki bilmiş çocuktu.

X:Iseul Heejini gördün mü? Kütüphaneye gidecektik birlikte ama bir anda kayboldu.

Iseul:(Ben de sizin bebek bakıcınızım ya aq malı ) Şimdi gitti aslında , merdivenlerdedir koş belki yetişirsin.

X:Tamam

Haneul:Gerizekalı teşekkür bile etmedi.

Iseul:Boş ver zaten gittiği iyi oldu. Katlanamıyorum onlara, açken daha da çok. Açlıktan seni bile yiye bilirim bebeğim. Beni eve götür HEMEN.

Haneul:Ben de seni yiye bilirim hayatım.

Günlük yavşaklığımızı da yaptığımıza göre hazırız.

Iseul:O zaman koşalımmmm.

Tam gülerek merdivenlere gidiyorduk ki biri daha seslendi.(Sizi bana sayıyla mı gönderiyolar acaba?)

"Şimdi ne oldu ?Sen ne istiyorsun?" diyerek sinirle sesin sahibine döndüm. Ama açlık kafama vurmuş olmalı ki onu sesinden tanıyamamıştım.

Minho şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

Minho:Hey neden kızdın? Eğer işin yoksa bir yerlere gide bilir miyiz diye soracaktım. Arkadaşlarım beni ekti ve ben çok açım. Benimle gelir misin?

Bu çocuk cidden salak.

Iseul:Biz arkadaş değiliz. Seninle gelmek istemiyordum.Bunu dün de söylemiştim git ve kendine başka bir kız bul.

O anda karnımdan gelen gurultular beni rezil etmişti.

Minho:Eve gideceksiniz işte duydum az önce . Hem baksana karnın gelmek istiyor. Emin ol açlık bana iyi etki etmiyor. Seni omzumda bile götüre bilirim.

Tam ağzımı açıp bişey soylecektim ki Haneul konuşmuştu.

"Git işte Iseul belli ki seni yakından tanımak istiyor. Hem sinirlendirirse döversin. O da bu fikrinden vazgeçer."

Minho:Tamam ben razıyım hadi gidelim.

Haneul'un söyledikleri kafama yatmıştı.

Iseul:Tamam o zaman hemen gidelim çünkü açlıktan bayılmak üzereyim.

Haneul:Seni gören de günlerdir aç olduğunu sanır abartma.

Minho:Bak işte onu söylemeyecektin.
Yemek kırmızı çizgimdir. Iseul için de öyle gibi görünüyor. O haklı çünkü ben de öyle hissediyorum.

Bir dakika, yalnış mı duydum ben? Işte şimdi gözüme girmeye başladın Lee Minho.

Iseul:Biliyor musun Minho birazcık sevdim seni. Yani aynı şekilde düşünüyoruz bu hoşuma gitti. Hadi gidelim gerçekten dayanamıyorum artık. Midem konser veriyor.

Minho:Tamam gidelim.

Bir anlık gazla gelmiştim buraya ama wtf yani. Ne işim var benim böyle bir durumda? Hangi ara tanımadığım insanlarla takılıyordum ben? Hepsi faydasız üni yüzünden oldu o kadar dersi sokmasaydılar araya çoktan evimde yemeğimi yemiş, uyuyor olurdum. Ama şimdi karşımda yemek seçmeye çalışan bir adet Lee yakışıklı Minho vardı.

_________________________________________
Helloo🍓kısa bir bölüm oldu farkındayım ama yazacak halim yok🤧 fikir var ama eylem ı-ıı🙂🔫
❤Neyse gidiyorum ben💛
Lütfen oylamayı ve satır arası yorum yapmayı ihmal etmeyin 💞🍒

04.07 düzenleme

Nepenthe•| Lee Know |•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin