yaallahhh laju nok readers kali ni. terima kasih yaa semuanya. jasamu membaca tulisan saya yang entah apa-apa ni akan ku kenang.haa merapu..
anywayy, kalau kau orang tak faham sangat jalan cerita dia..
let me tell you this, kalau ko rajin pergi baca balik HAHAHAHA. kalau malas haa dengar ni.
so basically taehyung dengan seoyeon ni stranger from the start. diorang ditemukan sebab bapak si taehyung ni yang paksa anak dia terima seoyeon as a secretary kan kan kan.
andd taehyung dan yeonjun pula sepupu. mak taehyung ni dulu terlalu rapat dengan yeonjun. anak mana je yang tak cemburu kalau mak dia lebih rapat dengan anak orang lain berbanding dengan dia.
so, yeonjun ni sebenarnya memang daripada dulu macam tak suka dengan taehyung. semua kebahagian yang taehyung dapat kalau boleh dia nak rampas semuanya. bodoh kan? HAGSHAHAHHA .
don't worry abe yeonjun. wa masih suka sama lu.
sebab tu lah seoyeon yang jadi sebahagian dari kebahagiaan taehyung pun dia nak rampas jugak. tapi tak tahu macam mana yeonjun ni boleh jatuh sayang dekat seoyeon.
gitu laa citer dia.
haa yang mana yang tak baca dari atas lepas tu terus baca page ni memang nak kena dengan aku. bagi no kau kat aku sekarang. kita bincang tepi.
[🤝]
haa makanya tamatlah sudah penjelasan saya.. ko nak special chapter ke?
apa je aku nak letak dalam special chapter tu?
HAHAHAHAHA
by the way, thank you semuaaa yang dah tolong vote. korang memang sporting. sayang korang mwah <3
[🤝]
actually aku plan nak buat cerita biasa lepas ni. maksudnya bukan fanfic laa. aku nak cuba buat novel biasa. creat nama char apa semuaa. try je try. kalau tak ngam aku back to fanfic giteww. tapi next story maybe masih fanfic lagi.
HAHAHAHA complicated kan?
okayyy pape pun, thank you so much! kalau tak keberatan share share la jugak story ni dengan member. byeeebye!!
love,
emily (author korang paling baik)ko cakap aku baik sekarang. aku bagi korang happy ending tau.
YOU ARE READING
COLD ROMANCE | KTH ✔️
Фанфик"Taehyung, kenalkan ini Ahn Seo Yeon. Mulai hari ni dia akan jadi secretary baru kamu" "Taehyung tak perlukan secretary pa. Tae lagi selesa buat semua benda sorang-sorang!" ♡ -this feeling. onl...