Prolog

890 23 9
                                    

Czym jest ból?

To niby takie proste trzyliterowe słowo, które skrywa w sobie tajemnicę. No bo tak naprawdę nie da się jednogłośnie stwierdzić co jest bólem, a co nie. Słysząc je każdy z nas odbiera je inaczej. Według naukowej definicji, ból to nieprzyjemne doznanie zmysłowe i emocjonalne związane z rzeczywistym lub potencjalnym uszkodzeniem tkanek lub opisywane jako takie uszkodzenie.

Jednak co on oznacza dla nas? Czy może być on przyjemny? Pomyślny tu chociażby o seksie. Pierwszy raz może być początkowo bolesny, później jednak odczuwany przyjemność. Czasem nawet sami żądamy tego fizycznego bólu, żeby ukoić psychiczny. Każdy z nas ma jakieś własne doświadczenia życiowe, które go ukształtowało i dzięki któremu poznaliśmy definicję tego słowa.

Już od małego spotkaliśmy się z bólem fizycznym, gdy chociażby się przewróciliśmy. Jednak jeśli nigdy nie przeżyliśmy żadnej straty, nie odczuliśmy cierpienia na tle psychicznym to tak naprawdę nie znamy tego uczucia. Bo ten zewnętrzny ból nie równa się z tym wewnętrznym.

Najgorsze uczucie dla człowieka to złamane serce lub utrata ukochanej osoby. Jest to coś co może złamać człowieka doszczętnie i zmienić go bezpowrotnie. Czy jest jakiś ratunek z tego stanu? Czym można zagłuszyć te rozbrajające uczucie? Do czego jest w stanie posunąć się człowiek w takim stanie? To już jest kwestia osobista.

Za bólem zawsze stoi przyczyna, a przyczyna prowadzi do jakiegoś działania, które objawia się skutkiem. Wszystko na świecie dąży do równowagi. Co się stanie gdy dążąc do sprawiedliwości zranimy bliską nam osobę? Czy jest szansa na wybaczanie win i życie dalej?

Każdy z nas ma mroczną stronę. Co się stanie gdy ją obudzimy?

***

Zapraszam do mojej pierwszej powieści! Przeczytałam wiele książek na wattpadzie i już od jakiegoś czasu myślałam o napisaniu książki. Siedząc na lekcji narodził mi się pewien pomysł i postanowiłam go zrealizować. Za wszelkie podobieństwa do innych powieści przepraszam. Książek jest masa i zdaję sobie sprawę, że zawsze znajdzie się jakaś podobna historia czy sceny. Nie wiem czy mam jakieś zdolności pisarskie, ale chciałabym spróbować swoich sił. Także oficjalnie witam was w opowiadaniu "Mystery". Przygotujcie się na rollercoster emocjonalny, tajemnice, seks, namiętność i wiele innych. Czyli taką typową dawkę emocji jak to ma wattpada przystało. Jeżeli prolog was zaciekawił to zapraszam serdecznie do czytania!

Alexxandriaa <3

Mystery [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz