Merhabalar
Medya: Sezen Aksu- Firuze
Not¹: Birkaç gün önce attığım bölümü okumayı unutmayın. Hikaye bütünlüğü için çok önemli
Not²: İlk sahne Avatar: The Last Airbender çizgi dizisinden uyarlanmıştır. (İzlemediyseniz çokça tavsiye ederim)
Favorim Toph🦾
Keyifli okumalar ❤️.........
Jeongguk
Ormanın kuytu bir yerini kendime mesken edinmişken toprakta bağdaş kurup oturuyorum. Gözlerim kapalı. Ellerim iki yanımda dizlerime uzanmış halde duruyorken baş ve işaret parmaklarımın ucunu birbirine yaslamışım. Hava yeterince soğuk değil. Yakın bir yerlerde, belki de hemen arkamda şelale var; şiddetle dökülen su sesleri dikkatimi bozmak yerine diğer insanlardan soyutlanmama yardım ediyor. Hayvan sesleri ulaşıyor kulağıma. Serçe, yılan, geyik, karga, çeşitli toprak böcekleri...bunlar yalnızca birkaçı. Hiçbiri bana endişe vermiyor. Yeterince uslu olduğum sürece doğa bana zarar vermeyecektir.
"Hazır mısın?"
Guru Arun'un sesiyle gözlerimi açıyorum. Tam karşımda tüm bilgeliğiyle duruyor. Kral Kim Shin vasıtasıyla Hindistan'da tanışmamızın üzerinden yıllar geçti ve ben onu o günden sonra ilk kez görüyorum. Zayıflığına ve yaşına kanmamak gerek, pek çok gençten daha çevik.
Saçları hala aynı; hiç yok.
"Evet."
"Çakralarını açmayı daha önce başarmıştın. Hem de neredeyse hiç yardım almadan. Neden şimdi bana ihtiyacın var?"
Duruşum hala aynı. Sadece omuzlarım çöküyor biraz. "Yapamıyorum. Bir şeyler beni engelliyor."
"Değişmiş olmalısın."
Sessiz kalışıma sessiz kalmıyor. "Değiştiğini söylemekten korkma. Değişim her zaman kötü değildir."
Aklımla fikrimi ele geçiren kişiyi hatırlamak başımı eğmeme sebep oluyor. Belli ki utanıyorum. "Hayatımda biri var."
Yüz ifadesinde değişim yaşanmıyor. Guru Arun'un aşka bakış açısı ne iyi ne de kötüdür. O, aşktan ziyade sevgiye ve sonsuz sadakate inanır.
"Anlıyorum..."
Kontrollü nefesler aldığım sırada konuşmasını dinliyorum. Gözlerimi kapatmayı da ihmal etmiyorum.
"Kim olduğunu biliyorsun Jeongguk. Gücünün farkındasın. Sadakatin arzularının önüne geçecek kadar güçlü değil artık.
Bunu kabullenme vaktim geldi. İnkar etmek anlamsız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begonvil ✓
FanfictionKral Kim Shin'in omega oğlu Taehyung çapkındı. Annesi ise onu yola getirmesi için hiçbir omegaya yüz vermeyen sert mizaçlı ordu komutanı alfa Jeongguk'a gizli bir görev verir. •Omegaverse [ Tamamlandı ]