2.

111 4 0
                                    

Pont, mikor odaértem, akkor jött Ő ki a teremből. Ahogy rám nézett, attól tudtam volna elájulni. Hogyan tud valaki így rám nézni?! Észrevettem, hogy nevet rajtam. Ezaz Lexy, égesd le magadat nyugodtan a srác előtt, hogy bámulod mint paraszt a HD s tévét.
-Szia -köszönt e hosszú percek után nekem. Az a hang!! Ennyire mély oktáv hangot még életemben nem hallottam. De basszus köszönni is kellene.
-Sz-szia -mondom dadogva. Esküszöm, nincs valakinél egy kés vagy egy kötél l, mert életemben nem dadogtam még így senki előtt.
-L-látom eljöttél, ahogy azt megírtam. -mondja- Mi lenne, ha együtt mennénk el valahova? Akár haza is kisérhetsz engem -mondja, én meg lemaradtam a menésnél. Hogy haza kísérhetem?! Ez volt minden álmom egész nap.
-O-okés, akkor menjünk -mondtam és már mentünk is. Mellette volt az a tárgy, ami nélkül nem is ismerhettem volna meg őt.
Kiérve a suliból egyből, kérdés nélkül nyúl a kezemért és megfogta. Sőt, inkább össze kurcsolja az ujjainkat, hogy ne hagyjuk el egymást.
-Ugye nem gond? -kérdezi oly ártatlanul. Oh nem gond, csak van az arcomon egy kurva nagy pírfolt, ami miatt úgy nézek ki, mint egy túlérett paradicsom.
-N-nem gond -mondom dadogva. Istenem, egyszer megölöm ezért magamat.
-Amúgy még a nevemet nem is tudod -mondja. Megáll és nyújtja a kezét- David vagyok -mondja.
-Én Lexy -rázok kezet a férje.....MI?! Nyugi Lexy, nyugi.
-És volt már előttem valakid? -kérdezi tőlem (ezekszerint)David.
-Nem sajnos -mondom egy kicsit szomorúan.
-Kár, pedig ilyen szép leányzónak már rég lenne valakije -mondja nekem meg pír ragad az arcomra.
-Hát ha anyám nem lenne ennyire tiltó mindenre, akkor igen, lenne. -mondom rá nézve. Hmmm....oldalról még cukibb, mint hittem.
-Hát itt is vagyunk. Én itt lakom. -mutat a panelházra, ahol ő lakik. -köszönöm, hogy idáig eljöttél velem. -mondja hálálkodva.
- Ugyan semmiség, hisz mégis csak jó volt idáig eljonni. Nagyon szép helyen laksz és még a ház is szép. - mondom neki.
- Ezesetben lenne egy kérdésem számodra. -mondja
- És mi? -kérdezem
-Hogy.....
-Mi hogy?
-hahh....inkább had mutassam meg -mondja majd.......

<3

Skaterboyba szeretve (Befejezett)Место, где живут истории. Откройте их для себя