10.

53 4 0
                                    

1 héttel később
Lexy szemszöge

A két gerlepárról a mai napon fogok hallani, mivel ugye nem engedték őket suliba a legutóbbi szituáció miatt. A verekedős bandát már a fegyelmi tárgyaláson is voltak és azóta nem  hallottunk feléjük.
Most reggel 7.35 van, szóval már itt kéne lenniük nekik.
-Szia Lexy -hallom meg legjobb barátnőm hangját.
-Hellooo!! Jajj de régen hallottam rólatok. -ezek után megölelnék mindenkit, ha Peter nem visítana fel a sebei miatt.
-Jajj, bocsiiii! Elfelejtettem...-mondom majd csak azt látom, hogy Csenge torka szakattából röhög, míg a másik épp halálra csíkizi. Hát, bárcsak én is így kezdeném a reggelemet. Ja tényleg, David.
Róla csak annyit, hogy a csokros csókos eset után ő is sajna lebetegedett. Szóval kevés rá az esélye, hogy ma látni fogom.
-Amúúúgy, van egy meglepim számodra...-mondja barátnőm
-És mi lenne..... -befejezném mondandómat, ha valaki hátulról nem ölelt volna meg. Még jó hogy elmentem indulás előtt mosdóba, mert most nagyon megijedtem. Mire megfordultam, azt hittem hogy eltaknyolok a látványtól.
-Szia Lexy. De rég láttuk egymást -mondja David.
-Sz-szia...- de mielőtt mondtam volna bármit még egy gyors de lágy csókot lehelt ajkaimra. Élveztem volna, ha nem felejtem el azt, hogy a mostani esetet premierbe nézi a két szerelmespár. De ahogy őket látom, ők se nagyon tétlenkednek.
-Nah, akkor induljunk - mondja drága barátnőm és már indulunk is.
Sztem ez lesz a legjobb napom, az életemben.


Luw u
<3

Skaterboyba szeretve (Befejezett)Where stories live. Discover now