36. 3/3

31 1 0
                                    

Dávid szemszöge

Már minden kész, a csapda is, a helyszín is, márcsak Sarah hiányzik. Lexyvel majdnem vitáztam is azért, mert ezt terveztem ki. De végül beleegyezést kötött abba, hogy elmehetek érte, ha nem csókolom meg. Ezt meg ígérve indultam meg a csajért. Eközben üzentem neki, hogy találkozni szeretnék vele. Félúton feléje azon gondolkodtam, hogy inkább maradtam volna Lexyvel, de arra már túl késő volt. Megérkeztem a rémhez. Konkrétan valag villantó szoknyában és egy haspólóban várt engemet. De undorító luvnya.
-Szia Édesem. -méghogy édesem, egy ujjal se érnék hozzá. Már hajolna hozzám egy csókra, de én elhajolok tőle.
-Szia. Induljunk. -mondom majd elindulok vele. Kicsit fura ötletem támadt és megfogom azt a boszorkány ujjú kezet. Jajj, de undorító
-Na éés....miért akartál most velem találkozni? - kérdezi tőlem. Ajajj, ezt még én se tudom.
-Hát...mert.....meg-meg akarlak lepni téged. Szóval ne kérdezz többet, mert így  nem lesz meglepi. -mondom majd gyorsabban megyek, mint az előbb. Oda érve a megbeszélt helyre leülünk a padra és egy kicsit beszélgetünk.
-Na de most már mond meg, hogy mi a meglepi. Kíváncsi vagyok már. -mondja és pont ekkor jönnek Betthanyék.
-Hát ha ennyire kíváncsi vagy, akkor gyere oda a kis házikó felé.
-Oké.

-Oké most kérlek számolj el 10 ig, majd bújj elő és meglátod, hogy mi lesz a meglepid.
-Okes. 1;2;3;.....

Mikor el kezdett számolni, gyorsan írtam egy SMS-t a másik párosnak, hogy ide jöjjenek. Sarah val elbujtunk a fa mögé, majd vártunk egy kis időt, míg ők is a közelben lesznek.
Ekkor gyorsan jelzek a csajoknak, hogy készüljenek fel. Egy 👍-kal jelezve nekem állunk készen a csínyre.

Betthany szemszöge

-Peter?
-Tessék?
-El kell mennem mosdóba. Itt megvársz engem? -kérdezem meg tőle.
-Persze. -ejt egy halovány mosolyt és utána otthagyom.

-Készen vagyunk-mondjuk Daviddel a csajoknak. Ők a ház tetején vannak és majd onnan lepik meg őket.

Sarah szemszoge

-9;10!! Daviiid!!! Hol vagy?! -kérdezem üvöltve hátha meglatom, de ehelyett egy ismerős alakot veszek észre.
-Peter?!
-Sarah?!
-Te mit keresel itt?! -kérdezzük meg egymást egyszerre.
Ekkor előbukkan David és egy másik csaj.
-Elnézést, de megtudhatom, hogy mégis MI FOLYIK ITT?! -kérdezi meg Peter s helyzetet.
-Áhh, semmi különös, csak már ideje van lefürödni is -mondja a csaj.
-Hogy mi?!-kérdezzük meg egyszerre, de ekkor....

Írói szemszöge

Lexy és Csenge ilyenkor érezte a megfelelő időnek, hogy leöntse Petert és Saraht egy jó nagy adag sáros vízzel. A két embernek nem volt idejük reagálni, hogy mégis mi történik. Hát, mire észbe kaptak volna, már a saját mocskukban áztak el.

Peter szemszöge

Mikor váratlanul kaptuk a mocskos, büdös vizet, akkor azt se tudtam ki vagyok. Mikor észbe kaptam, a két elkövető, aki minket leöntöttek lejöttek -ezek szerint- a tetőrészről.
-Remélem jól fürödtetek, de azért otthon kétszer fürödjetek le, kérlek. -mondja Lexy
-AZ ÚJ RUHÁÁM!!!! -sipítozott mellettem a csaj.
-Kuss már, így is undorító voltál, nem hogy most! -mondja David, és ezek után a csaj hazarohant.
Én ott álltam lefagyva, hogy mi is történt. Ezek átvertek.
-De. De mégis....miért?
-Hát ezt szerintem csak egy embertől kérdezd meg. -mondják, majd kilép tőlük valaki. Valaki, aki miatt a szívem majd negyven felé tört amikor megláttam.
-A kérdésedre a válasz...a múlt miatt, a jelen pillanatok miatt is, és azért is, hogy a jövőben jól döntsd el, hogy kivel húzól ki. -mondja Csenge
-Dehát neked nem is ártottam. -mondom felháborodva. -Én ezt nem értem.
-Ja, akkor had segítsek. -mondja Csenge majd egy pofont kever le neki.- Egy, ezt azért, mert megcsaltál engemet. Kettő, mert ártani akartál a barátaimnak. -mondja majd mintha egy kést döftek volna a szívembe. Erre nem is gondoltam. Ekkor egy akkorát tüsszentettem, hogy hátra estem.
-Nahát Csenge, egy pofon után már a földre teríted a srácokat. -mondja Betthany majd mindenki elkezdett nevetni. Kivétel én és Csenge. Mivel csak nem vőlt oly nagyon gonosz, odaadta a pulcsimat, amit még tőlem kapott. Oda nyújtva nekem adta, amit el is fogad.
-Csak hogy tisztázzunk. Ettől még ellenség leszek neked. -mondja Csenge majd fel segít a földről. Elég ciki, de most mit tehettem volna.

Lexy szemszöge

4 hónappal később...

Eltelt az esett óta 4 hónap, és sok minden történt. Daviddel egy közös albérletbe költöztünk megint, ami a sulitól nem messze van. Sarah egy másik suliba ment, így hírét nem is hallottuk.
Csenge jó hírt közlött velünk még 2 hónappal ezelőtt. Vissza költözik a városba és pont hogy a mi sulinkba vették fel. És hogy mi van a másik két jó madárral, Peterrel és Betthanyval? Nos, ők végül elkezdtek járni és elég jól néz ki a kapcsolatuk.
Reggel van és Daviddel most indulunk a suli felé. A suli előtt egy érdekes dolog történt örökítenünk. Csenge pont menne be a suli kapunk, mikor is egy -számunkra is és szerintünk neki is- idegen srác megállítja majd átnyújt neki egy csokor virágot. Elég félénk srác de ahogy látom, pont Csengéhez fog illeni.
Mi csak mosolyogva néztük őket, majd mi kézen fogva indultunk be a suliba.
-Lexy...
-Mondjad
-Szeretlek!
-Én is téged nagyon!

Nos a mi történetünk itt ér véget. Boldogok vagyunk egymás mellett és ez így marad örökkön-örökké.
Mert én egy skaterboyba lettem Szeretve.




Vége:)

Skaterboyba szeretve (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora