Csenge szemszöge
-Mivan?! Azt akarja mondani, hogy Peter....
-Igen
-D-de miért?
-Hát azt már kérdezd meg tőle. -mondja az anyja, majd ekkor betoppan Peter. Kicsit dühösen rángatom el a szobába, majd az ágyra lökve kérdezem meg őt.
-Nem akarsz nekem mondani valamit?
-Öhmm....n-nem
-Ne merj hazudni. Tudok már mindent.
-M-mit? -próbál nem megijedni, de tudom, hogy ilyenkor nem tud mit csinálni.
-Akkor mondjam el? Hát jó. Egész nap aggódtam, hogy mi van veled meg hogy mi lelt téged. És erre kiderül, hogy miért vagy ilyen.
-Mit mondott neked anyum? -kérdezi félve
-Azt, hogy nem véletlen vertél meg valakit. -mondom, mire megfagyott benne a vér.- na, kitaláltam? Igaz ez?- kérdezem meg tőle.
-Igen, igaz -mondja lehajtott fejjel
-Mond meg kérlek. Miért?
-De csak akkor, ha nem mondom el senkinek se.
-Rendben, állom a szavam.
Nagy levegőt vett és elkezdte.
-Pár nappal ezelőtt, mikor elkísértelek a buszra, kaptam egy üzenetet. Az exemtől. Olyat írt, ami miatt dühös lettem. És ma reggel az egyik osztálytársad mégjobban felhergelt, mert valakitől megtudta és ezzel bántott. Így volt az, hogy megvertem. -mondja el, majd a végén már morogva mondta el nekem.
-És mégis szabad megtudnom, hogy mit írt az exed? -kérdezem meg tőle.- ha nem akarod, akkor nem kell
-De elmondom szívesen
-Oh rendben, akkor pontosan mit írt?
-Azt írta, hogy szakítsak veled, mert neki nem vagy szimpatikus és ez nem lenne gond annyira, ha nem írta volna azt még mellé, hogy egy elkényeztetett luvnya vagy. És ez fájt nekem, hisz te nem vagy az. -mondja már a végét szomorúan.
Nem gondoltam volna azt, hogy a volt exe így gondol rám még a mai napid is. Ez kicsit fájt, de mégis kitartok miatta.
-Ne is törödjél vele. Kb 4 hónappal ezelőtt láttuk utoljára, azóta valaki más ölébe pihen.
-Rendben van. Ugye azért megtudsz bocsátani nekem? -kérdezi tőlem
-Egy kicsit még felkel dolgoznom, de igen. Meg tudok bocsátani.- mondom majd megölelem.
Eltelt ez a nap is, és este felé a szokásos esti rutin után az ágyba feküdve aludtunk el.Luw u
<3
KAMU SEDANG MEMBACA
Skaterboyba szeretve (Befejezett)
RomansaVoltál már úgy, hogy az iskola legjobb gördeszkázós srácába esel bele, de nem mersz oda lépni hozzá? Ha nem, nos ez drága Lexy O'Kellynél sajna már megtörtént. Lexy 14 évesen észrevett egy elég figyelemfelkeltő látványú srácot, aki ellenben valószín...