7.

67 3 0
                                    

Azt hittem süket vagyok. A segítségemet kéri?
~P-persze, segítek, de miben?
~ Mit kell tudnom a barátnődről? V-vagyis mit szeret?
~Hát figyelj, szereti a kék színeket, f1 rajongó, egyszer életében deszkázott, de úgy elbaszodott, hogy azt öröm volt látni -mondom nevetve
~Értem. Pontosan tudod, hogy ki az esete? Vagy milyen fiúkat kedvel? -kérdezősködik tovább
~ Hát nem tudom, de ha szóba áltál már vele, akkor miért nem kérdezted meg akkor?
~Hát kicsit megijedtem attól, hogy nem fog kedvelni.
Most komolyan nem ment oda hozzá, mert egy beszari bogár? Hát ez fura.
~Oké holnap megkérdezem tőle.
~Köszönöm szépen
~ Figyi lehet egy kérdésem?
~Bármi lehet
~Oké akkor kezdem....HONNAN VAN MEG NEKED AZ ÉN TELEFONSZÁMOM?!
~Háát vannak nagyon jó embereim hozzá -mondja majd leteszi
Vannak emberei?! Mi ő, nyomozókutya?!
Na majd ezt megbeszélem holnap Lexyvel.

Lexy szemszöge

Reggel felkelve néztem a telomra az időre. JESSZUS 7.25 VAN. MINDJÁRT ITT VAN CSENGE ÉS LESZEDI A FEJEM!!
Gyors bepakolva és felöltözve megyek le a házból és pont akkor jön drága barátnőm, de már egyedül.
-Szia, jó reggelt. -mondom, de mintha a falnak beszélnék, úgy le van fagyva a barátnőm.
-HAHHÓÓ -mondom már egy kicsit eréjesen.
-Jajj mi lelt téged, legurultál a hegyről?! Miért kell így leüvölteni az üresen kongó fejemet? -kérdezi egy kicsit duzzogva.
- Köszöntem,  de mintha a falnak beszéltem volna, úgy bámulsz előre. Mi volt tegnap, hogy így el vagy kenve?
Erre megállt és csak ennyit mondott
-Lexy, a barátod tegnap engem felhivott és mindent kérdezett tőlem, és amikor megkerdeztem, hogy honnan tudja a telefonszámomat, annyit mondott hogy vannak jó emberei ezekhez.- mondja aggódva én meg lefagytam. Miért kereste meg Csengét, ha tudja, hogy én is itt vagyok? Na mindegy, délután igy is látom, majd megkérdezem.
- Na és, mi van a barátoddal?
-Hát minden rendben van. Tegnap elkisert a buszmegállóig és meg várta, hogy a buszra szálljak. Utána sokáig chateltünk még, de neki edzésre kellett mennie.
-Nah az jó. Egyébként mit sportol?
-Még mindig röplabdázik. Emiatt találkoztunk igenokos.
-Jól van elfelejtettem. -mondom puffogva
A suli előtt volt egy nagy tömeg, de mikorra odaértünk, legjobban azt kívántam, hogy bárcsak nem láthattam volna az ami ott volt.


Itten vok!
Ottan vok!
Voteoljatok!
Luw u <3

Skaterboyba szeretve (Befejezett)Where stories live. Discover now