Amikor ezt meghallottuk, eleve, hogy már sírtam, de elkezdtem még jobban sírni. David csak lefagyott és csak könnyezett mellettem.
-David.-fordult anyám feléje- apád jó ember, csak Lexyben meglátott valamit, amit eddig nem tapasztalt.
-Ön ezt honnan veszi ezeket?
-Úgy, hogy apád mondta el ezeket. -mondta majd a háta felé mutatott. Ott volt ő is. Rögtön Davidet öleltem, és féltem, hogy mi fog történni.
-Fiam, igazat mond. Igaza... -erre David felbeszakitotta
-Nem, nem apa. Ez már túl kamu, hogy el higgyem ezeket. Mond meg az igazat! Nem te voltál az, aki el ütött minket! -mondja David könnyeivel küszködve.
-Fiam... mind igaz. Én ütöttelek el titeket.
-És mond meg, miért tetted?!
-Azért, mert ez a leány nem hozzád való.
-Na, kinyilt a beszélő láda. Honnan veszed azt, hogy ő nem hozzám való!? Hmm?!
-Onnan, hogy ő olyan számomra, mint a te anyád! -kiáltja el magát az apja, ami miatt mindenki kussol.
-H-hogy mi?
-Igen, jól hallottad. Olyan számomra mint az anyád. Ő is védett, óvott mindenkitől és mindentől. A baleset előtti napokban hunyt el ő. Nem kiskorodban, hanem 2020 november 17.-én, még a baleset előtt. Dühös voltam, és mikor elszöktél a házból, még dühösebb lettem, így alkoholhoz nyúlva indultam el az autóval. Téged kerestelek és végül meg is találtalak, csak akkor túl késő volt és belétek gázoltam. Akkor jött vissza az eszem, mikor már túl késő volt. -mondta majd közelebb ment a fiához, aki minden lépése után hátrált.
-M-még te is hazudtál??! Még a baleset előtt anyu élt?! És te titkoltad?? Hogy képzelted ezt el? Hogy ha nem időben mondod el, akkor nyugodtabb lesz az életed?! Majdnem meghalt miattad Lexy, közbe én is a halál szélén voltam!! -üvölti torka szakadtából David, ami miatt kicsit megijedtem. Ezt ő is látta, így lenyugodott.
-Mivel senkinél se nyugodtabb az életem ezért inkább elmegyek valamelyik haveromhoz. Viszem Lexyit is, mert féltem őt is. -ezzel elindulva a házunkhoz pakolunk be a bőröndbe. De egyet megjártunk. Nincs akivel jóba lenne. Egyszercsak eszembe jutott Csenge. Ő egy nagyobb családi házba lakik. Pár napig ott húzódunk még, míg találunk egy koleszt.Fél óra múlva
Szerencsére Csengéék befogadtak minket pár napra. Az apja pár nappal ezelőtt ment vissza dolgozni ki, így több helyünk is volt. Mivel már este lett, így bebujtunk az ágyba, ahol Daviddel egymást ölelve feküdtünk egymással szembe.
-Jó éjt Lexy
-Jó éjt David -és így aludtunk el.Luw u
<3
BINABASA MO ANG
Skaterboyba szeretve (Befejezett)
RomanceVoltál már úgy, hogy az iskola legjobb gördeszkázós srácába esel bele, de nem mersz oda lépni hozzá? Ha nem, nos ez drága Lexy O'Kellynél sajna már megtörtént. Lexy 14 évesen észrevett egy elég figyelemfelkeltő látványú srácot, aki ellenben valószín...