Love Bites
Ep 3
Semua pelajar dia dengan tepukan gemuruh.Dia duduk paling belakang di sebelah tingkap yang ditempatkan oleh Cikgu Luna.
------
Loceng berbunyi tanda masa rehat dah tiba.Soo Young mengeluh bosan.Dari tadi dia menunggu Yoona tapi belum lagi masuk kelas.Dia mengatur cermin matanya yang nak jatuh.Dia baru saja ingin membaca buku novel,tiba tiba dia mendengar jeritan di luar kelas.
SooYoung:Apasal ni? *bercakap sendirian*
Dia berdiri dan menuju ke luar kelas dan mengikut pelajar perempuan yang menjerit seperti kurang siuman.Dia memandang ke hadapan.Wow! 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 dan 12.12 pelajar lelaki yang kacak termasuk Suho! Suho? Siapa mereka ni? Pelajar perempuan semakin menjerit apabila 12 lelaki itu semakin mendekat.12 lelaki itu hanya memberi senyuman dan melayan semua pelajar perempuan. Soo Young merenung ke arah satu lelaki yang dia seperti pernah tengok.Mereka berdiri di hadapan dia.Suho memberi senyuman pada Soo Young.
Suho:Hey Soo Young.
SooYoung:*senyum.awkwad sebab semua pelajar perempuan memandang dia* Hey...
Seorang lelaki menghampiri dia.Lelaki itu.. Lelaki yang kat mimpi dia.Lelaki yang mengigit leher dia.Apakah ini semua?
??:Hey perempuan nerd.Saya Luhan. *menghulurkan tangan*
SooYoung:Nerd? Haha.Hey.Saya Soo Young.
Baru Soo Young nak menyambut huluran Luhan,Yoona datang berdiri sebelah Soo Young.Dia memberikan senyuman pada Luhan membuatkan Luhan letak tanganya ke poket seluar.
Luhan:So,saya pergi dulu.
Soo Young berasa pelik.Kenapa mereka pergi selepas melihat Yoona? Dia memandang Yoona.Yoona memandang dia balik.
SooYoung:Awak kenal mereka?
Yoona:Mestilah kenal.Mereka popular kat sini,dan musuh pertama saya.
SooYoung:Musuh pertama?
Yoona:*tersentak* Eh? Musuh? Awak salah dengar eh. *ketawa pura pura* Ok,jom makan.*menarik SooYoung ke kantin*
------
Dring!
Yoona:Yeah! Akhirnya balik rumah! *lompat kegembiraan selepas Cikgu keluar dari kelas*
SooYoung hanya mengeleng kepala.Seperti budak budak.Dia menyimpan buku teks nya ke dalam beg dan mengemas meja nya.
Yoona:Jom Soo Young!
SooYoung:Ok.Jom!
Mereka keluar dari kelas.Tiba tiba SooYoung melanggar seorang perempuan sehingga buku yang dipegang perempuan itu jatuh ke lantai.
SooYoung:Miahnae! *dia tunduk dan mengambil buku itu* Nah! *dia memberikan buku itu pada perempuan itu*
Perempuan itu hanya memandang dia.Bukan! Memandang sesuatu di leher dia.Yoona segera menarik dia dan pergi dari situ.
SooYoung:Kenapa dengan awak?
Yoona:Nak balik makan!
SooYoung mengeleng kepala lagi.Seperti budak budak anak ni.
Update again.Sorry kalau pendek.Vote and comment. _ShinHyeLovely thanks for the photo.
YOU ARE READING
Love Bites (SELESAI)
RandomChoi soo young, anak yatim piatu yang kehilangan ibubapanya. Kematian ibubapanya dibunuh dengan kejam di depan matanya telah menghantui mimpi soo young. Dalam kesunyian itu, dia mempunyai seorang sahabat yang sentiasa di sisinya sehingga mengangkat...