Semua disitu terkejut akan apa yang berlaku kecuali mereka Exo dan Jihyo yang tahu apa gang berlaku.
??:Itu evilen kan? Apa dia buat kat sini?!
Semua semakin panik.Adakah Ebilen itu berpihak ke puak vamps dan wolfs or Red Blood Kingdom? Or DIA INGIN BUNUH MEREKA SEMUA?!
King Jung:Kau nak apa?!
Evilen:*sneyem jahat* Aku? Aku nak bunuh orang yang bunuh ibubapa aku.
King Kim:Sapa pembunuh tu?
Evilen:Dia di kalangan korang sini.Tapi dia tak kenal aku. *merenung tajam King Jung dan mencekik dia*
Semua disitu terkejut.Apalagi Sandara yang tahu siapa Evilen itu.
Sandara:SooYoung?
Yoona:Huh? Kan Soo Young- Oh my god,mom! Takkan dia dah menguasai SooYoung?!
Sandara:Ya,dia datang sini untuk.balas dendam.
Suho:Maksud dia?
Lay:Blur aku.
Yoona:Kau akan tahu nanti.
Jessica menyerang Evilen itu tapi Evilen itu terus menolak badan Jessica lalu badan dia terbang dan terhempas pokok.
Puak Red Blood Kingdom menyerang Evilen itu tapi tak berjaya.Mereka cuba sedaya upaya mereka.
Evilen:Mana abang dan kakak aku?!
Raja JuNg:Spaa kakak dan abang kau?!
Henry:Kumiko?
Evilen itu tersentak.Walaupun dirinya yang lain iaitu SooYoung,tak ingat apa yg terjadi,tapi dia ingat.Henry berubah ke bentuk manusia.
Evilen:Miroku?!
Semua disitu pelik apabila melihat Evilen dan Henry berpeluk-pelukan.Henry menggosok rambut adiknya itu sambil menangis.
Henry:Miko,abang rindu awak.
Jessica mengambil peluang lalu menyerang Evilen.Tapi Evilen pantas menyedari lalu memegang tekuk Jessica dan menolaknya jauh ke sana.
Evilen:Oni chan,jom kita balas dendam untuk mama dan papa.
Henry:Ya,jom
Mereka dua laju berlari ke arah mereka puak Red Blood Kingdom.Henry berubah ke bentuk seriagala kemudian berbentuk lagi ke bentuk seriagala yang belum ditemui orang lain iaitu Wolie yang paling kuat.Wolie warna seperti emas emas dan bulunya tebal dan besar dan matanya menjadi hitam.Evilen itu aka Miko aka Sooyoung berubah ke seriagala yang emas emas seperti abangnya kerana dia mempunyai dua watak iaitu Vamps dan Seriagala.So,sia boleh berubah ke apa dia nak.
Dengan laju,mereka membunuh semua puak Red Blood Kingdom.Semua disitu tercenggang.
KingKim:Mereka anak kepada Sagami and Natsumi?
KingPark:Akhirnya,kita temui mereka.Mereka seiras seperti ibubapa mereka.
Mereka yang dengar lagi pelik kecuali keluarga Yoona.Sandara tersenyum.
Sandara:Tapi mereka belum menemui Rukia lagi.
King Park:Kalau mereka ditakdirkan untuk berjumpa,mereka pasti akan jumpa disini.
KingKim:Jom,serang!
Semua disitu serang pihak lawan mengikut mereka adik beradik.Puak Red Blood Kingdom makin kurang,kurang dan kurang.
Akhirnya,tinggal KingJung dan beberapa yang lain.Henry aka Miroku dan Evilen berhadapan dengan KingJung dengan senyuman sindiran.
KingJung:Rupa-rupanya,korang belum mati lagi macam IBUBAPA korang.
YOU ARE READING
Love Bites (SELESAI)
RandomChoi soo young, anak yatim piatu yang kehilangan ibubapanya. Kematian ibubapanya dibunuh dengan kejam di depan matanya telah menghantui mimpi soo young. Dalam kesunyian itu, dia mempunyai seorang sahabat yang sentiasa di sisinya sehingga mengangkat...