Akhirnya,hari yang di nanti nantikan telah tiba.Semua puak Vamps dan wilfs bersedia menanti serangan Red Blood Kingdom.
Suho:Semua sedia?! *jerit*
Exo:Sedia!
Jihyo:I memang dah sedia...
Yoona:Boleh diam kah? Bising sangat. *marah*
Tao:Ada aku kesah? *jeling Yoona*
Yoona:Ada aku kesah juga?
Akhirnya,mereka bergaduh.Yang lain hanya buat bodoh,kerana dah biasa pun.
Kai:Jihyo,kau tak takut ke?
Jihyo:Untuk apa? We must be brave to fight for our country.
Kai:Kau ni peliklah jihyo.Tak pernah aku tengok perempuan lain macam kau.Kau kuat,tak takut apa apa.
Jihyo:Sebab aku tak nak jadi lemah,beb.Aku nak kuat macam ibubapa aku.
Kai:Kalau,kita masih hidup selepas ini,aku akan luahkan perasaan aku kepada kau. *perlahan*
Jihyo:Huh? *terkejut*
Bom!
Semua terkejut.Puak Red Blood Kingdom dah mula menyerang.Akibat terkejut,Tao dan Yoona berpelukan.
Tao:Mak kau letup! *latah*
Yoona:Mak kau hitam.Eh,mak kau putih! *latah*
Mereka berdua bertentang mata.Tanpa menghiraukan apa yang berlaku di keliling mereka (perang),seolah olah masa mereka menjadi lambat.
Chen dan Lay terus menolak mereka dua supaya mereka sedar. Kemudian,Chen dan Tao terus mengikut yang lain.Yoona yang sedar apa yang terhadi,terus menarik tangan Tao lalu berubah ke bentuk serigala.Tao yang memandang hanya senyum.Rambut Tao menjadi emas dan matanya warna biru.Dia menjadi vampire.Tao dan Yoona,bersama sama menyerang pihak lawan.
Pihak lawan makin banyak makin lemah mereka puak vamps dan Wolfs.Yoona menyerang seorang vampire dan mengigit kepala vampire itu.Tanpa sia sedari,seorang vampire di belakangnya,ingin menikam Yoona.
Tai:Yoona!
Yoona menoleh ke belakang lalu matanya terbeliak.Dia berubah ke keadaan manusia kerana eia terlalu terkejut.Dia.menutup mata dan merasakan badannya dipeluk.
Yoona:Cikgu Henry?! *jerit Yoona apabila melihat orang yang memeluknya.* Cikgu macam.mana kesini?
Henry:*berubah ke wolf*.Adakah cikgu terlalu lambat?
Yoona mengeleng kepala.Yoona dan Tao tercenggang seketika.Rupa-rupanya,Cikgu Henry adalah wolf!
Mereka semua bersungguh sungguh menyerang pihak lawan.Tetapi,pihak lawan makin banyak.daripada mereka.
Luhan melihat seorang perempuan vampire dari Red Blood Kingdom lu menyerangnya.Perbuatannya berhenti apabila dia kenal siapa perempuan itu.
Luhan:Kau kau,Jessica?!!!
Jessica:*senyum evil*Tak sangka kan? *menumbuk perut Luhan dengan kuat* Aku anak kepada Raja Red Blood Kingdom. *bisik*.
Luhan.terkejut lalu terbang ke duara apabila Jess tumbuk dia dengan kuat sekali.Darah terpecik pecik dari mulutnya.Jessica berdiri di hadapannya lalu.menikam perutnya lalu Luhan mati disitu.
Sehun:Luhan hyung! *jerit*
Exo,Jihyo dan Yoona terkejut melihat Jessica disitu.Jessica tersenyum.sinis samvil.memegang sebilah pisau yang dipenuhi darah Luhan.
Suho berang dan marah lalu berlari ke arah Jessica diikuti yang lain lalu menyerang Jessica.Yoona yang masih terkejut berasa tak sangka yang Jessica,kawan yang dia dah anggap sebagai kakak adalah musuh dia? Dia hampir jatuh sebelum.disambut oleh Henry.
Henry:Sebab tu aura dia pelik dari yang lain.
Yoona:Huh?! Cikgu dah tahu dari awal awal?
Henry:Tak.. Cikgu tak tahu.Okay,cikgu akan tolong mereka. *melepaskan Yoona*
Henry segera ke arah mereka.Jessica dibantu oleh orang bawahannya iaitu BTS.Yoona datang menyertai mereka.
Jessica:Well,well,well. *tepuk tangan* who got here?
Yoona:Aku tak sangka k-kau..
Jessica:Tak sangka apa? Tak sangka aku anak kepada Raja Red Blood Kingdom.
Yoona:Selama ini aku anggap kau kakak aku.Tapi,kau buat aku begini? Aku takkan maafkan kau! *serang Jesaica*
******
King white blood kingdom iaitu King Kim dan Raja Wolves Kingdom iaitu King Park berhadapan dengan King Jung.Mereka memberikan senyuman sindiran.KingJung:Akhirnya,kita bertemu.By the wau,spy yang kau hantar nak aku bunuh dan bagi anjing makan.
KingKim:Kau?!
KingPark:Kau nak apa sebenarnyaz?!
KingJung:Eh?oh,rupanya rupaga,puak wolfs bantu mereka? Wow! AmaIng.By the way,aku nak balas dendam. *menyerang King Kim*
Mereka bertiga menyerang satu sama lain.Tiba-tiba,disitu jadi hitam mengejutan mereka.Exo dan Jihyo yang tahu terus memberikan riak terkejut.
Evilen.
Setakat ini saja.Mungkin 2\3 lagi,cerita ini akan tamat.So,enjoy.
YOU ARE READING
Love Bites (SELESAI)
RandomChoi soo young, anak yatim piatu yang kehilangan ibubapanya. Kematian ibubapanya dibunuh dengan kejam di depan matanya telah menghantui mimpi soo young. Dalam kesunyian itu, dia mempunyai seorang sahabat yang sentiasa di sisinya sehingga mengangkat...