Jessica:Aku betul betul minta maaf.. *menangis sambil peluk Luhan*
Luhan:Kenapa tetiba minta maaf? *pelik*
Jessica:Sebab bunuh kau tadi.
Luhan:Jadi,aku hidup semula lah ni?! *terkejut*
Suho:And dia hidupkan kau semula,bro.Kau harus berterima kasih dengan dia.
Luhan:Untuk apa aku harus berterima kasih? Dia bunuh aku,memang patut dia hidupkan aku. *rajuk*
Jessica:Tak apa kalau kau tak nak maafkan aku,asalkan kau selamat. *jujur*
Luhan:Erm,yalah.Aku maafkan kau. *kesian*
Jessica:Thanks You. *peluk and cium pipi Luhan*
Luhan terkejut.Pipinya merah sebab malu.
King Jung:Minta maaf atas kesilapan saya.Saya amat menyesal apa yang telah berlaku hari ini dan dulu.
King Kim:Setiap orang pasti akan buat kesilapan seperti saya.Apa salah kami maafkan kau kan Park?
King Park:Ya,saya pun pernah buat sah.Jadi,kami akan maafkan awak.
Mereka bertiga berpelukan.Yoona mendekati Tao.Dia menarik Tao jauh dari situ.
Tao:Apa kau nak?
Yoona:Apa yang berlaku pada hari ini telah menyedari saya betapa pentingnya kita bermaaf maafan.Jadi,aku minta maaf apa yang aku buat pada korang.
Tao:Wow! Si serigala minta maaf!
Yoona:*tumbuk kuat lengan Tao* Bagus aku minta maaf,nak aku tari-
Yoona terkejut apabila bibirnya dikucup oleh Tao.Yoona tak menolak Tao sebaliknya,dia mengamati keromantisan saat itu.
Tao:*lepaskan mulutnya dari Yoona* Saranghae,Miss wolf.
Yoona:Saranghae too,MR.Vampire.
Henry senyum gembira manakala Evilen menahan kesakitan yang amat dalam hatinya.Dia tunduk mengerang kesakitan.
Henry:Miko!
Semua disitu terkejut akan keadaan Evilen.Sandara mendekati Evilen laku memeriksanya.GD yang berdiri di belakang isterinya berasa risau amat.
Evilen itu berubah ke bentuk manusia iaitu SooYoung.Semua disitu terkejut terutamanya Exo dan Jihyo.
Suho:SooYoung?
Sandara:Badan SooYoung tak dapat terima darah vampirenya kerana terlalu banyak.Darah manusia dan Vampire harus sama rata.Dia akan mati kalau tak diselamatkan.
KingJung:Jadi,macam mana nak selamatkan dia?
Muncul Yoona dan Tao yang berpegang tangan.Yoona terus duduk di sebelah SooYoung yang terbaring di paha Henry.
Yoona:Omma,kenapa dengan SooYoung?
Sandara:Nanti omma beritahu kamu. *tanpa memandang anaknya* Hanya satu cara dapat selamatkan dia.
Jessica:Apa caranya? *risau*
Sandara:Tahu tak Loves Bites? Hanya vampire yang mempunyai kuasa Loves Bite hanya dapat selamatkan dia.
Semua disitu tercengang.Mana mungkin senang cari vampire kuasa macam tu.Kerana jarang jarang vampire mempunyai kuasa ini.
Suho: *ingat sesuatu* Aku dapat selamatkan dia.
ParkKim:Apa kau buat,Suho? Kau tak ada kuasa itu.
Suho:Percayakan saya,appa.Hanya percayakan saya.
YOU ARE READING
Love Bites (SELESAI)
RandomChoi soo young, anak yatim piatu yang kehilangan ibubapanya. Kematian ibubapanya dibunuh dengan kejam di depan matanya telah menghantui mimpi soo young. Dalam kesunyian itu, dia mempunyai seorang sahabat yang sentiasa di sisinya sehingga mengangkat...