7

785 94 21
                                    

İyi okumalar dilerim~!

P,

Sen gerçekten zeki bir çocuksun ve daha azını beklemezdim.Anlattıklarıma direk atlamayıp araştırman iyiydi, bunu çoğu kişi yapmaz.

Işığın senin gibi birisini nasıl fark etmediğini anlamıyorum.Gerçi onlar koyun istiyorlardı, değil mi?Çok şey kaybediyorlar.

Belki seni kendi tarafıma kazanmıyor olabilirim fakat ışığın kaybettiği her kişi benim için bir kazançtır.

Ve muggle doğumlular konusunda...Gerçekten haklısın.Bana bayramları anlatan kimse olmadı.Sihrimi artırma yollarını ararken rastlamış ve öğrenmiştim.Dedikleri gibi yıllardan beri bu hor görülme mevcut fakat son yıllarda gerçekten arttı.(Dürüstçe, bunu arttıran kişi olduğumu biliyorum.)

Sana anlattığım hedeflerimi sen tarafsız olsan da olmasan da yapacağım, küçük yazar.Bu sana bağlı bir durum değil, bunu bilmelisin.Bir kişiyi ışıktan ayırmak için bütün planlarımı nasıl değiştirebilirim?

Ama bir taşla iki kuş vuracağımdan gurur duyuyorum.

Hogwarts öncesi okulu tavsiyen gerçekten hoşuma gitti.Bu şekilde muggle büyüyenler safkan varisler kadar bilgili ve eğitimli bir şekilde Hogwarts'a girebilir ve hor görülme ortadan kalkar.

Muggle doğumlu konusunda, onları sihirli dünyaya kazandırmak için dediğini yapmak zorundayım, yani gönül rahatlığıyla tarafsız olabilirsin.

Karanlık büyüleri yapmayı orada bırakman gerçekten doğru bir karar.Deneyimli birisi tarafından eğitilmen gerekiyor ki bağımlı olmayasın ama denemene ve kendin görmene sevindim.Karanlık sanatlar büyüleyici ama tehlikelidir.

Ve muggle'ların hepsini öldüremeyeceğimizi biliyorum, bildiğin üzere delirmiştim.

Aklıma getirdin, başka bir hedefim daha var.Gizlilik yasasını biliyorsun, değil mi?Muggle yani sihirsiz insanların yanında herhangi bir büyü yapmak ve onlara dünyamızı açıklamak kesinlikle yasaktır.

Dumbledore'un ve bakanlığın yapmaya çalıştığı şey gizlilik yasasını kaldırarak muggle'lar ile işbirliği yapmaya çalışmak ki bu mümkün değil, sonumuzu getirecekler.

Bu yasanın etkisini arttırarak yapabilirsem muggle ve sihirli dünyayı tamamen ayırmak istiyorum.Muggle dünyasının ne yaparlarsa yapsınlar bize erişemeyecekleri yerde olmamız gerekiyor.Bu şekilde sayımızı koruyabilir, hatta arttırabiliriz.

Kesinlikle zor olacak ama imkansız değil.

Pekala, ne diyorsun?Karşımda savaşmaya devam mı edeceksin?

V.

Not : Bir daha geç yazacaksan küçük bir not gönder ki yaşadığını bileyim ve bu baykuşları nereden buluyorsun?Hepsi nasıl aynı bakışı atabiliyor?

Not2 : Birkaç mektup önceki sorunu cevaplayacağım.Yol göstericin olabilirim, nasıl mı? Küçük bir örnek vereyim, şifacı mı olmak istersin?Şifacı olabilmen için yardım edeceğim.Eğer istersen iyi şifacılarla tanışmanı sağlayabilirim.Veya basitçe karanlık sanatları öğrenmek mi istiyorsun?Sana öğretebilirim.Sana kendi fikirlerimi anlatmam, benden ne istiyorsan veya bana ne soruyorsan onları cevaplarım.Sana yapmak istediğin şeyleri nasıl yapacağını anlatırım.Bu kadar basit.

***

Harry bu adam ne zaman ilgisini çekti tahmin edemezdi.

Belki ikinci yılında Voldemort'un bir katilden öte olduğunu anladığında ilgisi artmıştı.

Little Author//TomarryWhere stories live. Discover now