20

948 87 73
                                    

Size uzun mu uzun, ponçik mi ponçik bir bölümle geldim.

Birkaç gündür kısa atıyordum, bu sefer uzun olsun dedim.

Öyleyse okumaya geçin!

İyi okumalar dilerim~

Harry sıcaklık ve güvenlik hissinden açıkça memnun olarak açtı gözlerini.

Onun yakışıklı morfini kuş yuvası saçlarını okşarken tek elinde tuttuğu parşömeni mırıldanarak okuyordu.

O akşam Hogwarts'tan alındıktan sonra kendine gelememiş, Voldemort'un mükemmel ikna yetenekleriyle bir şeyler yemeyi başarıp uyumuştu adamın kucağında.

Şimdi rüyasında buluştukları yatağın üzerinde, Harry'nin başı adamın uyluklarında güzelce uzanıyorlardı.

Tabi Voldemort daha dik oturuyor, bu sırada muhtemelen Karanlık Lord işleriyle alakalı olan belgelerle uğraşıyordu.

Nazik parmakların buklelerini dalgın bir şekilde düzelttiği yerde gözlerini kapattı, örtüyü çekti omuzlarına doğru.

Ancak kendine gelebilmişti.

Voldemort gerçekten onun morfiniydi.Üzüldüğünde sarıldığı ve acısını uçuran bu bağımlılık yapan ağrı kesici onun önceden görmezden gelerek başa çıktığı bütün sorunlarını çözüyordu.

Sorunlarını daha kolay çözmenin yolunu bulduktan sonra nasıl eskisine dönebilirdi ki?

Bu yüzden çoktan bağımlı olduğu kokuyu, sıcaklığı ve güvenlik hissini daha net duyabilmek için başını bastırdı adamın karnına doğru.

Voldemort saçlarını gözlerinden geriye doğru tararken parşömeni kenara bıraktı ve düzgünce uzandı oğlana sarılabilmek için.

Harry memnuniyetle yaklaştı, yüzünü adamın boyun girintisine saklarken gülümsedi hafifçe.

"İyi misin?"

Sessizce onaylayan yeşil gözlü oğlan burnunu çekmekle yetindi.

"Bir haftaya kadar bakanlığı ele geçireceğiz."dedi Voldemort, oğlanın bukleleriyle oynarken."O zamana kadar burada kalacaksın.Sonra istersen Hogwarts'a dönersin, istemezsen de sınavlarını dışarıdan verirsin."

"Neyi bekliyorsunuz ki?"diye homurdandı oğlan."Sadece ele geçirin."

"Bekliyoruz çünkü halkın bilmesi gereken şeyler var."

Harry merakla mırıldansa da adam daha fazla açıklamadı ve oğlan umursamadı.Onu istemediği zaman iten halkı neden umursasın ki?

"Farklı bir odada kalmak istiyorsan hemen ayarlanacak."

"Seninle kalabilir miyim?"

Voldemort başını salladı onaylar biçimde."Kalabilirsin ama iki şartım olacak."

"Bunlar nedir?"diye sordu ve doğrularak adama baktı çatık kaşlarıyla."Ne istiyorsun?"

"Şifacının seni kontrol etmesine ve sana kıyafet almama izin vereceksin."

Harry'nin kıyafet almasında gerçekten sorunu yoktu ama şifacı?Bunu istemiyordu.

Sağlıklı olmak istedi ama yaralarının görünmesini?

Kesinlikle değil.

"Harry, seni gerçekten anlıyorum ama iyileşmen için kontrol edilmen gerekiyor."

Yeşil gözlerini kapatarak alnını yasladı beyaz tene doğru."Şifacı kim?"

"Narcissa Malfoy.Yemini var ve kimseye söyleyemez, kendisine de güvenirim."

Little Author//TomarryWhere stories live. Discover now