17

798 93 32
                                    

İyi okumalar dilerim~

Hermione arkadaşının karşısına oturdu ve gece boyunca okuduğu için şişen gözlerini ovuşturdu hafifçe.

Her şey o kadar ilginç ve o kadar yanlıştı ki okumayı bırakamamıştı.

Harry'nin özellikle Voldemort'tan alınmış gibi duran, kitapların kenarına aldığı notlarla birlikte hepsi çok yanlıştı.

Dünyaları ne kadar çarpıktı böyle?

Bildiği her şey yıkılmıştı sanki.

Bildiği dünya doğru değildi.Olması gereken dünya bu değildi.

Harry onun etkileneceğini söylemekte haklıydı.

Okudukça, öğrendikçe ve gördükçe şaşırmış ve etkilenmişti.

Şimdi ışığın ne kadar tuhaf olduğunu görüyordu.Olması gerekenleri öğrendikten sonra toplumun ne kadar mahvolduğunu görebiliyordu.

Voldemort'un değindiği sorunlara çözümlerini görmek ilgi çekiciydi.

Şaşırtıcı olan bunu Voldemort'un yapıyor olmasıydı.

O her zaman Dumbledore'un veya sihir bakanlarından birisinin böyle düzenlemeler yapacağını düşünmüştü.

Toplumu düzeltebilecek kişinin Voldemort olması buradaki en tuhaf şeydi.

"Waow.Hepsini okudun mu Mione?"

Genç kız arkadaşının parlak yeşil gözlerine bakarak salladı başını."Bırakamadım, o kadar ilgi çekiciydi ki."

"Bana da böyle olmuştu."diye kıkırdadı Harry."Voldemort'un herkesi öldürme planları yapan toplu katil olmadığı ve aslında toplumu iyileştirecek amaçlara sahip olması çok tuhaf."

Hermione arkadaşına güldü sessizce."Hislerimi tamamen tercüme ettin."

"Ama hiç şaşırmadım."diyerek ellerini arkasına koyup destek aldı oğlan."Dumbledore ile eğitim aldığımı biliyorsun?"

"Evet."

"Bana Voldemort'u tanımam için anılarını gösteriyordu."dedi ve ciddileşti Harry."Bu şekilde ne kadar zeki, yetenekli birisi olduğunu zaten biliyordum.İkinci sınıfta günlükleri uğraşmam da cabası.Bu yüzden toplu katil olmasına daha da şaşırıyordum diyebilirim.Aksine amaçları olduğunu öğrendiğimde sevinmiştim."

"V-Voldemort ile ilgili anıları göstermek?Ne gibi?"

"Hogwarts mektubunu nasıl aldığı, okulda nasıl birisi olduğu gibi şeyler.Biraz sinirle izliyordum çünkü mahremiyet ihlaliydi."diye şikayet etti somurtarak.

Hermione aynı fikirle salladı başını."Peki, bu arkadaş?Tuhaf iletişim biçiminizle konuştunuz mu?"

"Yaptık ve yemin edebilirsen her şeyi anlatabileceğimi söyledi."

"Ne gibi bir yemin?"

Harry elini salladı hafifçe."Benden duyduklarını zihninle de olmak üzere kimseye anlatmayacağına dair sihirli bir yemin.Ağzından kaçırmanı engelleyecek merak etme.Bana kalsa direk anlatırdım ama arkadaşım istedi, yani bilmek istiyorsan yemin etmelisin."

"Ben, Hermione Granger, burada Harry James Potter'ın anlatacağı şeyleri kimseye söylemeyeceğime, zihnimle bir kişiye bile açmayacağıma sihrim üzerine yemin ederim."

Harry etkilenerek salladı başını."Bileceğini bilmeliydim.Şimdi, soru cevap yapalım, bana sor."

"Arkadaşın kim?"

Little Author//TomarryWhere stories live. Discover now