18

797 93 37
                                    

Sizi sinir etmeye geldim.

Buyurun, bölüm sizindir.

İstediğiniz kadar sövebilirsiniz.

İyi okumalar dilerim~

Gözleri yemek masasında kıvırcık saçlı kızla fısıldaşarak konuşan oğlana kaydı yavaşça.

Kıvırcık kız yeşil gözlü oğlan konuşurken masayı tıklatmış ve bir şey söylemişti.Belli ki bir yemek istiyordu.

Sonra bir kase belirdi ve kız kaseyi oğlanın önüne doğru itti.

Oğlan itiraz etmeden kaseyi alırken gevezelik etmeye devam etti.Ne anlatıyorsa oldukça eğleniyor gibi duruyordu.

Bundan iki gün önce konuşmuştu Severus Snape.

O zamandan beri oğlanın sözleri aklından çıkmıyordu.Bir kelime bile uzaklaşmıyor, ona hayatını resmen dar ediyordu.

Ve daha kötüsü, oğlanın sakladığı yönünü görmeye başlamıştı.

Derslerde sessiz, genel olarak rahatsız bir ifadeye sahip olsa da asla kibirli değildi.Savunma dersindeki gücünü tam anlamıyla biliyordu.Ne az, ne fazla görüyor, bu konuda tek kelime bile söylemiyordu.

Yaramaz değildi.

Onu puan kıracak kadar olay çıkarırken görmemişti.Olay çıkardığında ise haklı olarak çıkarıyordu.

Zorba hiç değildi.

Şimdi bakıyordu da, oğlan pervasızlığını ondan aldığınız vakit Gryffindor olamazdı.Slytherin bölümüne daha çok uyardı.

Oğlan isteyene kadar kimse onun gerçekte kim olduğunu göremiyordu.

Oğlan isteyene kadar da kimse öğrenmeyecekti.

Onu, Karanlık Lordu, Dumbledore'u, sihir toplumunu ve en yakın arkadaşlarını bile kandırabilmişti.

Onların düşündüğü ve istediği gibi davranmıştı.

Ama aslında değildi.Hiçbiri değildi.

Elini kolunu sallayarak kandırmıştı herkesi.

Kötü olan şey herkesin kandırılmak istenmesiydi.Kandırılmak istedikleri için gözlerini, kulaklarını, zihinlerini, kalplerini kapatmışlardı.

Herkes kandırılmak istemişti.

Her biriniz bencilsiniz, kendi arzularınız için beni veya bizleri kullanmaya çalışıyorsunuz.

Herkes kendi ortak arzusu ile Harry Potter'ı onları kandırmaya itmişti.

Her bir insan da isteyerek kapatmıştı gözlerini.

Ne kadar da aptallardı...

Severus Snape'in kendisi de ne kadar aptaldı.Sadece kendi görmek istediği şeyi görmüş, resmin geri kalanını tamamen görmezden gelmişti.

İsteyerek.

Gözlerine dokunan yeşiller ile başını çevirdi, her zamanki gibi kaçtı.

Sonuçta onun en yetenekli olduğu şey buydu.

Kaçmak, görmezden gelmek ve kendini korumak.

Ne kadar acınasıydı!

Lily ondan nefret ederdi.

***

Dumbledore gözlerini kararmış ellerine dikti.

O yüzüğü eline aldığından beri her şey sarpa sarıyor gibiydi.

Little Author//TomarryWhere stories live. Discover now