2ᵛᵏᵒᵒᵏ-ᵏᵒᵒᵏᵛ

2.4K 319 15
                                    

***


کنفرانس از اون چیزی که انتظار داشت بیشتر طول کشیده بود.


-یعنی هنوز استاد کیم اجازه می‌ده ادامه بده؟


شونه‌ای بالا انداخت و کیفش رو از روی زمین برداشت. تعجب کرده بود که کنفرانس از تایمی که تهیونگ تایین کرده بود بیشتر شده.


همین طور که نگاهش رو به پاهاش داده بود و روی پنجه و پاشنه‌ش حرکت می‌کرد، با شنیدن اسمش از سمتی، گوش‌هاش رو تیز کرد.


-هی هی... یکم آروم باش! خودت که میدونی با افرادی که مزاحمش بشن چطوری رفتار می‌کنه؟


+میدونم یول، ولی اون الان کاری نداره؛ خودت ببین فقط اونجا ایستاده.


-ولی اگه فکر کنه می‌خوای مزا-


+هی بس کن. من فقط می‌خوام از خرخون ترین دانشجوی دانشگاه سوال بپرسم!


پوزخندی از حرف اون پسر زد. درسته به کرم کتاب‌های درسی معروف بود ولی به حرف‌های بقیه اهمیتی نمی‌داد که چه طور صداش می‌کنن یا چه فکری درباره‌ش می‌کنن... فقط درس براش مهم بود؛ فقط درس!


با تکون خوردن چیزی رو به روی صورتش، سرش رو بالا آورد و با دیدن چهره دکتر کیم، سرش رو کمی خم کرد.


-معذرت می‌خوام متوجه نشدم که اومدید.


تهیونگ بدون توجه به معذرت خواهی پسر، نگاهش رو به دونفری که پشت ستون با اومدنش قایم شده بودن داد.


پوزخندی زد و دست‌هاش رو روی سینه‌ش جمع کرد.


نگاهش رو روی سر تا پای جونگ کوک گردوند و چشم‌های بی‌حسش رو به اون دوتیله مشکی پسر دوخت و سوالش رو پرسید:


-هنوز هم می‌خوای من منبع تحقیقاتت باشم؟


جونگ کوک که متوجه دلیل سوالش نمی‌شد، جواب داد:


-بله.


+حتی اگه هزینه زیادی رو برات داشته باشه؟


سوالش رو بدون مکث پرسید و سرش رو به طرف چپ مایل کرد.


دلیل این سوالاتش چی بود؟ اون که گفته بود مشکلی با هزینه نداره.


-جناب کیم... هر هزینه و شرایطی رو که شما بگین من قبول می‌کنم. می‌دونم سرتون خیلی شلوغه... و اصلا نه ساعت و نه روز، برام مهم نیست؛ من خودم رو با برنامه شما تنظیم می‌کنم.


تهیونگ که قاطعیت پسر رو دید، سری تکون داد و با گفتن "دنبالم بیا" به طرف خروجی ساختمون حرکت کرد.


*


با زدن قفل ماشین به پسر اشاره کرد تا روی صندلی شاگرد بشینه.


عینکش رو به چشم‌هاش زد و کت جینش رو به تن کرد.


اون لباس سفید همراه با کت و عینکش زیادی به تهیونگ جذابیت بخشیده بودن.

⌠ Sex Therapist⌡ ᵛᵏᵒᵒᵏ-ᵏᵒᵒᵏᵛWhere stories live. Discover now