-برای تجربه بهتر، آهنگ پیشنهادی رو پلی کنید-
داخل دیلیم میتونید با سرچ
#wattpad #Sextherapist 14
آهنگ رو پیدا کنید
ای دی دیلیم:
Never_FU
***
- یعنی فقط به خاطر اینکه اون مزخرف توی شلوارت رو بخوابونی انقدر چرت و پرت گفتی و باهام بازی کردی؟!
- "چرت و پرت"؟!... پس با خودت چی فکر کردی؟! عاشق چشم ابروت شدم؟! از اولم فقط برای همین معامله دو سر برد قبول کردم که منبع تحقیقاتت بشم!
جونگ کوک ابروهاش رو بیشتر توی هم کشید، چرا همه حرف های این مرد دوپهلو بودن؟!
-چه معاملهای؟!
تهیونگ فاصله صورت هاشون رو کم کرد و دست دیگهاش رو زیر چونه پسر گذاشت و سرش رو بالا کشید.
-اینکه میتونم دانشجوی خرخونم رو در عوض دادن اطلاعاتم، زیرم داشته باشم!
با حرف مرد، قهقهه بلندی سر داد.
-دانشجوی خرخون هوم؟
با یک ضرب، چونهش رو از بین انگشت های تهیونگ آزاد کرد و باخشم به چشم های تهیونگ خیره شد.
-بگو دقیق چی میخوای! میدونم که فقط یک شب گذروندن با من قصد اصلیت نیست!
تهیونگ کمی گوشه لبش رو بالا داد و هومی کشید.
-از همین تیزهوشیته که خوشم میاد؛ زود متوجه همه چیز میشی جئون!
جونگ کوک زبونش رو داخل لپش فشار داد؛ نفسهاش از عصبانیت تند شده بودن و قفسه سینهاش بالا و پایین میشد.
-فقط بگو از من چی میخوای!
تهیونگ به آرومی پلکی زد و دستش رو به طرف شلوار پسر برد.
-یکم زیادی عجول نیستی؟ شب طولانیای رو قراره کنار هم بگذرونیم.
ابرویی بالا انداخت؛ هنوز شوارش پاش بود. انقدر نگاه و حواسش به دکتر کیم پرت بود که اصلا به این توجه نکرده که دقیقا چی تنشه و چی نیست!
با باز کردن دکمه شلوار پسر، سرش رو کنار گوش جونگ کوک برد و نفس هاش رو روی اون قسمت رها کرد.
-یا شایدهم شب های طولانیای.
جونگ کوک با شنیدن جمله مرد، پوزخندی زد.
-تو هم از اونهایی که یک راند براشون کافی نیست؟
زیپ شلوار جونگ کوک رو پایین کشید و با لمس کردن کمر پسر، اون رو از پاش بیرون کشید.
-تعداد راند مهم نیست جونگ کوکا، مهم زمانیِ که ازت سیر بشم!
و با تموم شدن جملهاش، این انگشتهاش بودن که وارد باکسر جونگ کوک شدن و عضوش رو به بازی گرفتن.
YOU ARE READING
⌠ Sex Therapist⌡ ᵛᵏᵒᵒᵏ-ᵏᵒᵒᵏᵛ
Fanfiction┋⑉ 𝖭𝖺𝗆𝖾: SexTherapist ┋⑉ 𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: Criminal_Medical_ BDSM_Verse_Angst_ Smut_Romance ┋⑉ 𝖢𝗈𝗎𝗉: #VKOOK & #KOOKV ┋⑉ 𝖴𝗉𝖳𝗂𝗆𝖾: هفتـهای یـک پـارت ┋⑉ 𝖶𝗋𝗂𝗍𝖾𝗋: Taehyun | @Never_FU یک دانشجوی سکس تراپی، به اجبار موضوعی رو برای پروژهش که...