حولهش رو روی سرش انداخت و به سرعت بدنش رو خشک کرد.
همین طور که درحال خشک کردن موهاش بود، به طرف ماشینش حرکت کرد.
با رسیدن به ماشین، صندق عقبش رو باز کرد. خدارو برای این که همیشه یک دست کت و شلوار توی ماشینش داشت، شکر کرد و با نشستن روی صندلی عقب، شروع به عوض کردن لباسش کرد.
ساعت هفت و ده دقیقه بود و فقط پنجاه دقیقه وقت داشت تا به مطب برسه.
-فاک فاک، فاک بهت!
به خاطر مرطوب بودن بدنش، به سختی تونست لباسهاش رو تنش کنه.
پشت فرمون نشست و با روشن کردن ماشین، پیام صوتیای برای یونگی فرستاد.
-هی یونگ! یک کار فوریای برام پیش اومد و مجبور شدم برگردم... معذرت میخوام فقط برای برگشت یک تاکسی بگیر، پولش هرچقدر شد خودم حساب میکنم.
پاش رو روی پدال گاز فشار داد و با بالا رفتن سرعت، دستش رو داخل موهای خیسش کشید تا حداقل کمی حالت بگیرن و خیلی شلخته نباشن.
***
ماشین رو، رو به روی مطب پارک کرد و قبل از پیاده شدن از ماشین، خودش رو یک بار دیگه داخل آینه چک کرد.
با پیاده شدن، نگاهی به ساعتش انداخت و با دیدن اینکه به موقع رسیده، نفس راحتی کشید. موهاش هنوز کمی نم داشتن ولی مهم بود؟ قطعا نه!
با وارد شدن به مطب و ندیدن منشی دکتر، ابرویی بالا انداخت.
-به همین زودی مرخصش کرده؟
شونهای بالا انداخت و با ایستادن جلوی در، نفس عمیقی کشید و تقهای به در زد.
با شنیدن صدای تهیونگ، در رو به آرومی باز کرد و نگاهش رو داخل اونجا گردوند.
استادش مثل دفعه قبل جلوی پنجره ایستاده بود، انگار علاقه زیادی به اونجا داشت.
-استاد کیم؟
تهیونگ از روی شونهش به جونگ کوک نگاه کرد و رد نگاهش رو به ساعتش داد.
-ده دقیقه... خوبه، به موقع رسیدی.
سری تکون داد و کامل داخل مطب شد.
-در رو ببند و بشین.
باشهای زیر لب زمزمه کرد و با بستن در، روی کاناپه دونفره نشست.
کف دستهاش کمی عرق کرده بودن و با کشیدن روی شلوارش سعی کرد کمی از مرطوب بودنشون کم کنه.
تهیونگ هنوز جلوی اون پنجره ایستاده بود؛ میتونست دود سیگاری که به طرف بالا حرکت میکرد رو ببینه.
نگاهش رو روی سر تا پای تهیونگ گردوند.
لباس سفیدی تنش بود که تضاد زیبایی با اون جلیقه و شلوار مشکی داشت و البته نمیشد از بازوبند و اون هارنسها که جذابیت بیشتری به استایلش میدادن، بگذری.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⌠ Sex Therapist⌡ ᵛᵏᵒᵒᵏ-ᵏᵒᵒᵏᵛ
Hayran Kurgu┋⑉ 𝖭𝖺𝗆𝖾: SexTherapist ┋⑉ 𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: Criminal_Medical_ BDSM_Verse_Angst_ Smut_Romance ┋⑉ 𝖢𝗈𝗎𝗉: #VKOOK & #KOOKV ┋⑉ 𝖴𝗉𝖳𝗂𝗆𝖾: هفتـهای یـک پـارت ┋⑉ 𝖶𝗋𝗂𝗍𝖾𝗋: Taehyun | @Never_FU یک دانشجوی سکس تراپی، به اجبار موضوعی رو برای پروژهش که...