***
همین طور که درحال دوییدن داخل راه رو بود، نگاهی به ساعتش انداخت و با دیدن اینکه حدود نصفی از کلاسش گذشته، لعنتی به خودش فرستاد و سرعت قدمهاش رو بالا تر برد.
با رسیدن به در کلاسش، به آرومی در رو باز کرد و به طوری که جو کلاس رو به هم نزنه، در رو بست و روی یکی از صندلیهای آخر کلاس نشست.
تهیونگ که درحال تدریس مبحث اون روز بود، با نوشتن آخرین کلمه روی تخته، پوزخندی زد و نگاهی به جونگ کوک که به تازگی سر کلاس رسیده بود انداخت. اون دانشجویی نبود که حتی یک دقیقه از کلاسهاش رو از دست بده. ماژیک رو روی میزش گذاشت و دستهاش رو به لبه میز تکیه داد و نگاهش رو یک دور روی تمام افراد گردوند.
-"تمایلات جنسی از کجا نشات میگیرن" همه میدونیم که به خاطر یک سری هورمونهای جنسی که در بدنمون ترشح میشه ما میل جنسی به کسی پیدا میکنیم که اکثرا از این موضوع فرار میکنن و به چشم "زشت" بهش نگاه میکنن... این اصلا چیز بدی نیست چون داخل بدن تمام موجودات روی زمین وجود داره و به طور طبیعی داخل بدن ما هست... پس نباید ازش فرار کنیم و باید به طور درست باهاش رفتار بشه؛ البته چون این میل طبیعی ماست دلیل هم نمیشه مثل یک حیوان باشیم و غیر اخلاقی و رفتاری عمل کنیم.
از پشت میزش بیرون اومد و جلوش ایستاد و یکی از دستهاش رو داخل جیب شلوارش فرو برد.
جونگ کوک که درحال گشتن صفحه مورد نظرش داخل جزوهش بود، اصلا متوجه نشده بود که دکتر کیم درحال توضیح چه چیزیئه.
با پیدا کردن صفحه، لبخندی زد و میخواست خودکارش رو از جامدادیش بیرون بکشه که به خاطر عجله کردنش، روی زمین افتاد.
نفسش رو بیرون فرستاد و به دنبال خودکارش به زیر میز گشت.
-این لعنتی کجا رفت؟
نمیدونست چند دقیقه که داره دنبال اون خودکار میگرده که با شنیده شدن اسمش، سریع روی صندلیش نشست.
-بله استاد؟
تهیونگ الان در فاصله کمی باهاش قرار داشت؛ بالای سرش دست به سینه ایستاده بود و بهش خیره شده بود.
-جناب جئون میتونید جواب سوال رو بدید؟
سوال؟ کدوم سوال؟! اون اصلا حواسش به چیزهایی که استادش درحال بیان کردن بود، نبود!
بزاقش رو با استرس فرو داد.
تهیونگ یکی از دستهاش رو روی میز جونگ کوک گذاشت و کمی به طرفش خم شد.
-چون این مبحث کمی به پروژه شما مربوط میشه گفتم شاید شما جواب اینکه "چرا یک سری از افراد بعد چند سال متوجه میل جنسی یا گرایش اصلیشون میشن" رو بدونید.
YOU ARE READING
⌠ Sex Therapist⌡ ᵛᵏᵒᵒᵏ-ᵏᵒᵒᵏᵛ
Fanfiction┋⑉ 𝖭𝖺𝗆𝖾: SexTherapist ┋⑉ 𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: Criminal_Medical_ BDSM_Verse_Angst_ Smut_Romance ┋⑉ 𝖢𝗈𝗎𝗉: #VKOOK & #KOOKV ┋⑉ 𝖴𝗉𝖳𝗂𝗆𝖾: هفتـهای یـک پـارت ┋⑉ 𝖶𝗋𝗂𝗍𝖾𝗋: Taehyun | @Never_FU یک دانشجوی سکس تراپی، به اجبار موضوعی رو برای پروژهش که...