Kłótnie w związkach lol

69 9 0
                                    

Doktorek pov

Postanowiłem zostać emo i już nie będe wydzwaniać do tego chuja. Jego sprawa, że stracił tak wspaniałego i mądrego chłopaka jak ja. I mean jestem na biol-chem. A on widać, że typowy human lol. Po chuj poszedłem do tego liceum i zmarnowałem mój potencjał.💔😢

Nina/Anna/sis Johana pov

Pakowałam się rano do sql jak zawsze uwu. Jestem najlepsza z b/c òwó. Ale niestety zadzwonił do mnie Żonkil, mówiąc, że mam zmusić mojego brata do pójścia do chujanek, bo zaniża frekwencję klasy, eh... Cóż, gotta do what I gotta do. 🙄
- JOHAN WEŹ TU SWOJĄ DUPĘ RUSZ. - krzyknęła Anna z łazienki.
- Czego chcesz pizdo? - odpowiedział wkurwiony Johan.
- Twój spierdolony wychowawca dzwonił, bym kazała tobie zapierdalać do kurwianek, bo frekwencję klasy zaniżasz. Weź tam idź, bo później do mnie pretensje będą. - powiedziała.
- Dobra, ale to ostatni raz. Muszę zachować swój wizerunek sigma male sis. 🙄😒 - mruknął Johan pod nosem, widocznie poirytowany.
- Jesteś bardziej odklejony niż nasza stara. - odmruknęła Nina.
- Chuj ci w dupę. - odpowiedział Johan i sb poszedł essa.

Johan pov wuw

Ehh... Nuda. 😒 Sprawdzę sb wiadomości, bo chyba zapomniałem o czymś...
Aha. 666 nieodebranych połączeń i 699 wiadomości. Nie będę tego czytać, za dużo tego jest, elo. Wyjebane to jebane.

Narrator pov uwu

Oki, więc jest kolejny dzień już lol. Doktorek siedział już sb w klasie, jak na kujona z biol-chem przystało xd. Johan postanowił przyjść do szkoły za rozkazem Anny. Zobaczył doktorka w klasie, bo mieli wspólną lekcję. Odezwał się do niego, ale Tenma odwrócił się teatralnie, krzyżując ręce i wydymując usta jak twoja stara, gdy robi loda twojemu staremu. Johan stał sobie jak 🧍🏼‍♂️, bo za chuja nie wiedział o co się focha.

- Hejka bejb, co się stało?
- Twoja stara się stała.
- O chuj ci chodzi?
- Pisałem do cb i dzwoniłem. Nie odczytałeś tego, ani nie wyświetliłeś nawet 😡😡😡
- Pojebało ciebie chyba, jeśli myślisz, że to wszystko przeczytam. Jakby 699 wiadomości, jesteś jakimś simpem, czy co?
- Wiesz co napisałem ci? Że jak nie przyjdziesz w ciągu 5 min to zerwę i essa.
- Jestem sigmą i alfą, jak już to ja z tobą zerwać mogę, ty omego jebana.
- Jak taki jesteś, to ciebie na NFZ nie przyjmę i będziesz musiał do Niemiec zapierdalać do lekarza.
- Nie podskakuj, bo ci wyjebię.
- Twoja stara.
- O ty chuju...-
- Try me bitch.

Johan i Tenma zaczęli się napierdalać, ale do sali wszedł Żonkilek i przerwał im bójkę.
-Czy was już kurwa kompletnie pojebało? Żeby tak znieważać naszą szkołę?! A ty Johan się z chujem na mózgi zamieniłeś. Rób tak dalej, a nie zdasz i ja tego dopilnuję. Wy coś chyba brać musicie.
Johan i doktorek byli too stunned to speak. Doktorek się poryczał i spierdolił. Johan poszedł sb na wagary znowu.

Bezsilny i zbuntowany - Childe o ludzkim losieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz