بارت4♡.

1.3K 40 0
                                    

ما اجمل عيونها صافيه كألسماء حين انظر اليها اشعر انني انتمي لها فقط لساحر عيونها شعور اخر لا اقدر علي وصفه لكنها حين انظر لهم اشعر كأنني في عالم اخر ♡.

بارت 4

*من رواية

( احببته قاسي)

فجأة اسر يجري عليهاا بخوف:
_حور مالك اصحي لكنه في لحظة شارد في ملامحهاا قد ايه جميله ملامحها طفوليه وليحدث نفسه ازاي في بنت بجمال داا ونائمه كالملاك ليفيق من شارده لينظر لهاا:
_حور؟

لكنها لما تجيبه لمرة التانيه ليجري ليجيب زجاجة الماء من ع المكتبه ويورش ع وشهاا بعض الماء..

لتفيق حور بفزع:
_ انا فين مين جابني هناا..

لتسمع صوت ضحك اسر عليهاا:
_ ايه يا قطه انتي جايلك زهايمر ولا من فرحة قبولك في الوظيفة فقدتي تركيزك..

لتتحدث له:
_هو ايه حصلل..

ليرد عليها متحدث:
_ ولا اي حاجه حضرتك تم قبولك في الوظيفه اغمي عليكي من الفرحه..

لتتحدث له حور بفرحه:
_احلف بالله انا اتقبلت طب ازاي وامته ده حصل..

ليتحدث لها بضحك ع شكلها المجنون:
_وانا ههزار معاكي ليه من النهارده انتي السكرتيره الخاصه بياا..

لتحدث نفسهاا :
_ يخربيت جمال ضحكتك مخبيها ليه بس وعالطول وشك غضب لوحدك فيها اي كده لما تفضل تضحك بضحكه اللي تخطف القلب دي..

لينظر لها ولجمال عيونها وهي بتلمع ويبتسم:
_انسه حور روحتي فين..

لتفيق من شوردها ع صوته:
_انا هنا اهوو ولله اقسم بالله مقولتش حاجه عنك ما فكرت فيك ولا حتي جبت سرتك كنت سرحانه عادي ولله..

ليضحك بصوت عالي علي شكلها:
_انتي مجنونه يا بنتي هو انا كلمتك هااه هو انتي كنتي سرحانه فيا بقا قولتلي هااه سرحانه في ايه بالضبط عيوني ولا ابتسامتي..

حور:
_ولله محصلش ولا في اي حاجه..

ليتحدث بجديه:
_تمام اتفضلي علي شغلك وياريت تثبتلي ان عرفت اقيمك وتثبتلي انك قد الوظيفه..

لتأمن حور له:
_حاضر وانا هقدر اثبتلك ان قد الوظيفه واكتر كمان.

ليتحدث لهاا بهزار:
_ اه ما انا اخد بالي لمجرد سماعك لقبولك اغمي عليكي ابنتي انتي اخرك تكوني مسئوله علي نفسك مش اكترر بس ياقطه.

لتتحدث له بعصبيه وزعق:
ممكن متقولش يا قطه لو سمحت حضرتك ليه محسساني ان طفله مش قد ايه حاجه هو انت من ما لحظة ما شوفت خلقتي وانت كرهيني ليه. 

لينظر لهاا بعطف:
_ بصي يا قطه صوتك ميعلاش عليا تااني سامعه وحاجه كمان عموما انا مفيش بيني وبينك اي كارهيه بس انتي اتحداتني وانا حبيت اعاقبك مش اكتر. يلا بقا علي وظيفتك عشان انا مش فاضي ولا انتي استحلتي العقده يا قطه..

«أحببته قاسي» حيث تعيش القصص. اكتشف الآن