بارت24
من رواية (احببته قاسي)
«في قلبي يسكن الوحش»-كما يقول الشاعر..
مهما تنفس الراجلل بالكبرياء والغرور، تبقي انثي يرتعش قلبه وكبريائه لهااا... مهما قاسي عليهاا سيتنزل عن غروره لهاا يوما ماا حتي لو كانت هي لا تمحنه ما يريد..... في الشاليه عند اسر...
في الغرقةة كان يتحدث اسر..
اسر بعصبيه: عايز ايه
الشخص بخوف: الحق يا اسر بيه في مصيبه....
اسر وهو اصبح في قمة غضبه: انطق في ايه حصلل...
الشخص هو يرتجف من الخوف انه سوف يموت اليوم ليتحدث: اسر بيه في ناس هجمت علي الفيلا وخطفت نور اختك وضربت نار علي جوزهاا...
ليتعصب اسر ويتحدث: ازاي دا يحصل وانتوا موجودين مشغل معاياا خرفاااااااااااان.
الشخص بخوف وانه سوف ينتهي أمره اليوم ويتحدث : اصل يا باشاا.
ليقاطعه اسر بغضب: انت تخرص خالص انا جاااي حالا وهقتلكم كلكم.. ويغلق الخط
لينظر لذلك الطبعه علي الارض وهي تنظر له ودموعها علي وجنتهاا ليركع أمامهاا ويمسكهاا من يدهاا بقوة ويتحدث: حسابك معاياا بعدين يا حور ويزعق بيهااا قومي البسي يلا عشان هنرجع الفيلا...
لتتحدث حور بدموع: هو في ايه حصلل ليقاطعهاا اسر بصراخ قومي البسي يا حورررررررررررر....
ليركض حور من امامه بحوف لتغير ملابسهاا..
عند اسر كان ينظر لاثرها وعيونه لا تبشر بالخير لما فعل هذا الشئ واقتحم فيلاته وخطف اخته الصغيرة...
بعد وقت تخرج حور وهي تتلبس ملابسهااا وكانت تمشي بوجع بسبب ضرب اسر لهاا ليلاحظهاا اسر ليركض لهاا ويحملها بين زراعيه ويخرج من الشاليه ليتجه لسياراته ويركب حور ويتجه ليركب بجانبهااا وينطلق بسرعة هائلة وعيون ينطلق منهاا شرارة...
لتنظر لهاا حور بخوف بسبب سرعته..... بعد وقت يوصل امام الفيلا وينزل بغضب ويحمل حور يدلف للداخل وعيونه تبجث علي اخته الصغيرة ليجد ادهم يجلس علي الكراسي ويده تنزيف لينزل حور ويتجه له بالغضب ويمسكه من ياقة قميصه ويتحدث: ازاي دا يحصل وانت موجود ازاي اختي تتخطف قدام عينگ كنت مجوزهاا لراجل ولا عيل...ليغضب ادهم بسبب كلمة أسر الاخيرة ويتحدث: انت السبب ..
لينظر له أسر بببرود ليطلع الهاتف ليتصل علي امجد... ليرد
اسر بغضب وصراخ: ازاي داا يحصل يا استاذ ووانت موجود حبت خرفان مش عارفين يحميه بنت صغيرة مشغل شوية عيال
امجد بغضب: اهدي يا اسر هما اقتحمه عليناا الفيلا بدون انذر وانا خلاص قدرت اوصل ليهم اهوو...
أنت تقرأ
«أحببته قاسي»
Misterio / Suspenso"اوقعتهاا في جحيمي اوقعتني في حبهاا تلك الملاك الصغيرة ♡.. .. رأيت في عينيك موجاً لا يقاوم فأبحرت ولمحت في عينيك وطني الضائع وأشيائي المفقودة وأمنياتي المعلقة، بل رأيتك أجمل من في الأرض فأحببتك لأنكَ القريب برغبتي واختياري ثم أكتفيت بك لم تكوني ش...