بارت42 حلقة أخيرة؟.

978 24 8
                                    

الحلقة الاخيرة من الجزء الاول!!.
من رواية«أحببته قاسي»
"في قلبي يسكن الوحش"
"عليك أن تغادر كل من حطم فيك شيئًا أو أطفأ بك روحك عليك أن تترك من خذلوك ، ولا تشاركهم حديثًا او مكانًا أعبر بقلبك لمكان آمن فقط‏ تستطع ان تشعر بإنك تتنفس لا أستطيع أن أكون شيئًا آخرًا غير نفسي، إنني آفضل أن أعيش حياة صغيرة أملكها، لا أريد أن أعيش حياة كبيرة تملكني"

~بداية بعنوان ~
<الغفران الأخير يصبح فراق>

في المستشقي!.
الكل واقف مصدوم مستناني يطمنوا عليهااا كانوا الدكاتره يدخلوا ويخرجوا بسرعه رهيبه من غير ما يطنمهم كانوا هيتجننوا عليها كان واقف ادهم راكن عالحايطه مغمض عيونه بألم قلبه هيتخلع من مكانه هيموت ويطمن عليهااا حب طفولته ومراته وكل حياته بتصراع الموت جواه وهو مش قادر يعملها حاجه معقول هتروح وتسيبه حاول ميفقداش الامل ونكر الفكره من دماغه هي حبيبته مستحيل تتخلي عنه وابنهم الصغير هتسيبه لمين معقول هتكون انانيه وتسيبهم لوحدهم.. أسر واقف زي المجنون وشاغله كل افكاره اكيد مش هيحصلها حاجه هي بنوته وفرحته الاولي وهي اللي ربيها وخليها قويه مستحيل تتخلي عنه هي الحاجه الوحيدة اللي عوضته عن فراق اهله كان يضع يده علي دماغه وحساس ان الدنيا كلها اسودت في وشه كان توقف حور بعيد وتراقبه وتنظر له بوجع علي حالته حاولته ان تقرب تواسيه لكنها تراجعت لانه لن يكون في وعيه في ذلك اللحظه وسوف يغضب عليهاا.. اكتفت بالنظر له وهي يؤلمها قلبه علي صديقتها التي تسرع الموت في الداخل..

في ذلك اللحظه خرجت الدكتورة وهي متوترة من رد فعلهم ونظرات لهم قائلة:
_انا اسفه بس فقدنا السيطره علي المريضه واحتمال كبير ولم تكمل كلامها اوقفها؟.

صرأخ ادهم بوجع..
_نوررررررررررررررررررر وواقع عالارض

نظرا لها أسر و تحولت نظراته وقلبه لكسرة وجع وداخل في حاله صدمة و قبل ان يسمعهاا وتكمل كلامها..
واقع عالارض وهو ليس في وعيه نظرات له حور بخوف واعطيت طفلتها لجوري وركضت لعنده وجلست امامه وماسكت وشه بين يديه وتحدثت له:
_فوق يا أسر فوق.
لكنه لم ينظر لها فقط كان ينظر بصدمه وهو يفتح عيونه بهدوء ولا يشعر في اللي حوله..
صراخت حور بيه:
_أأسر اسرر ارجوك ارجع لوعيك رد علياا كلنا قلبنا اتوجعت عليهاا اصرخ اتكلم عيط اعمل ايه حاجه بلاش تخليك سكت كدا..

لكنه لم يبالي لها ولم يتحرك كان فقط ينظر في صمت وكأن الدنيا توقفت من حوله؟؟
كانت تصراخ حور عليه وهي تبكي بوجع:
_اسر فوق فوق..

انفعلت حور عليه وصراخت بقوة هي تضربه علي وجهههه قائلة بوجع:
_أسرررررر رد علياا..

صراخ أسر بوجع وبكاء واحتضتها وهو يصراخ بأسمهااا:
_نورررررررررررررررررر..

توقفت الدنيا حولهم احتضنته حور ببكاء وجع كان يصراخ بأعلي صوته...
تحدثت له بدموع قائلة:
_اهدي يا أسر ارجوك..

«أحببته قاسي» حيث تعيش القصص. اكتشف الآن