"Etek."{S}

348 17 7
                                    

"Hyunjin Ahh~" "ya! Benle ilgilensene!" Dedi tezgahtan bağırırken bağırmaması için elimi ağzına götütüp kapadım. "Sevgilim biraz alçak sesle konuşur musun lütfen." Elimi ağzından hızla çekip kaşlarını çattı. Ses çıkarmadığından emin olduğumda su koymaya tekrar yöneldim. Arkamdan gelen ses ile donup kaldım. "Becer beni." Ciddi miydi? yapabilirdim evet ama sarhoştu kendi iradesiyle istediğini nereden bilebilirdim?
Arkamı döndüğümde nefesimi toparlamaya çalıştım ve konuştum.

"Sarhoşsun uğraştırma lix" dedim onun hemen yanındaki tezgahtan bişey alacakken. Elimi yanındaki şeye uzattığımda bileğimi tuttu yüzüme ciddi ifadeyle bakarak konuştu.

"Ah, sikeyim"
"Sarhoş değilim, kendimi kontrol edebiliyorum."

Dedi gözümün içine bakarak cidden kontrol edebiliyor gibi duruyordu. Hala üzerimizde nikahda giydiğimiz kıyafetler vardı. Deri pantalonunun üzerinden yükseldiği fazlaca belli oluyordu.

Elini penisime götürerek parmağının ucuyca gezmeye başladı. Kesinlikle beni kışkırtmaya çalışıyordu. Dudağımı ısırdım. penisime baskı uygulamasıyla vücudumun kasıldığını hissettim.
Elini penisimden çekip tezgahtan tek hamle ile kucağıma aldım. Bacaklarını belime doladıktan sonra dudağına yaklaşıp konuştum. "Hmm Yaramaz kediyi oynuyorsun demek?" Ardından sırıttım. Dudağıma karşılık konuştu. "Öyle mi yapıyormuşum." Dedi ardından dudağına kapandım.

Madem çok istiyordu fazlasına sahip olacaktı. Sert biçimde öpmeye başlamıştım. O ise kucağımdayken kendini bana bastırmaya çalışıyordu. Gerçekten zor durumda görünüyordu. Her fırsatta bana sürtünmeye çalışıyordu. Daha fazla zorlanmaması için zorda olsa odamıza götürmüştüm.

Yatağa bıraktığımda aklıma aldığımız bazı oyuncaklar geldi henüz denememiştik. Denemek için tam zamanı olabilirdi. Çekmeceyi açıp içerideki kutuyu aldım. Ve Felix'e doğru salladım ne olduğunu hemen anlamıştı ki sırıttı. Dolabına yöneldiğimde anlamsız bakışlarını yöneltmişti. Dolabın içinden eteği bulduğumda yatağa attım. Ve bir eteğe bir de Felix'e bakarak konuştum.

"Giy." Altındaki şişlik ile yerinden zorda olsa kalkıp eteği altına geçirmişti. Tam olarak muhtaç bir bebek gibi duruyordu bu da benim hoşuma gidiyordu.
Kutudan kedi kulaklarını çıkarttığımda gözleri büyüdü. Yaklaşıp kafasına yavaşça geçirdim ve eserime baktım. Çok güzeldi. Kesinlikle mükemmeldi. Nefes nefese beklerken dayanamamıştı. Elini kendi penisine eteğinin üstünden atmıştı. Kendi ile oynamaya başlarken yanına yaklaştım elini çekip kelepçeyi geçirdim. Kelepçeyi fark ettiğinde kekeleyerek zorla konuştu.
"N-ne y-yapıyorsun."

"Sadece oyun oynayacağız kediciğim." Dedi bana dönüp sırıtırken yatağın başına oturttuğumda ter içinde kalmıştı. Yanına yaklaşıp elimi penisine bastırdım. Bastırdığımda küçük bir inleme bıraktı.
Kelepçeyi kolundan kurtarmaya çalışıyordu. Demir olduğu için başaramamıştı. Elimi eteğinin altına sokup tek hamle ile kucağıma aldım. Bir elimle düşmemesi için belinden tutarken bir elimle de kalçasını sıkıyordum. İnlediğinde daha çok zevk almaya başlamıştım. Kendi boxerimdan kurtulduktan sonra Felix'in eteği hariç tamamen çıplaktık.
Eteğini çıkarmasını istememiştim çünkü onu etekle becermek istiyordum.

Penisini çekişledikten sonra resmen kelepçeleri çıkarmam için yalvarır gözlerle bakıyordu. "Bebeğim ama sana çok yakışıyor." Dedim gözlerine bakarken
Konuşacakken tekrar penisini çekişledim. Konuşmasını engellemiş olmuştum. Konuşmak yerine inlemeyi tercih etmişti.

Eteğini kaldırmadan kucağıma içine girebileceğim şekilde yerleştirdim. Ardından genişlemesi için parmağımı ağzına götürdüm. "Em" dediğimi yaparak emdiğinde deliğine götürdüm. Unuttuğum şey kelepçesini çıkarmaktı. Çıkardığımda ellerine bakarak rahatladığını belirtti. Ardından boynuma tutunarak girmemi bekledi. İçine girdiğimde çığlık attı. bu sadece genişlemesi içindi Bir süre inlemelerimiz yarışırken içinden çıktım. Ve penisimi deliğine konumladım. "Sırtımı çizebilirsin." Dedim gözüne bakarak kafasını salladı ardından içine girdiğimde büyük bir çığlık bıraktı. Sırtıma tırnaklarını geçirdiğinde küçük bir inleme bıraktım.

Kafasını geriye attığında istemsizce boynuna yöneldim. Boynunu ısırdığımda küçük inlemeler bıraktı. Hareketlerimi daha da hızlandırdığımda boşalacağını anladım. "Hyunjin Ahh~" "g-geliyorum"
Dudağını ısırırken kelimeler ağzından çıkmıştı.
Daha da hızlandığımda ıslaklık hissi dolmuştu içime.
Bu ikimize de yetmemişti iki saat boyunca deli gibi sevişmiştik.

Freckles|| hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin