"end"

273 17 21
                                    

Hyunjin boğazını temizledi. Mikrofona uzanarak yaklaştı.

"Felix sana bir kaç bir şey söylemek istiyorum. İlk olarak sana çok aşık olduğumu dile getireceğim. Seninle tanışmasaydım belkide yaşamıyordum. Şuan burda değildim. Benim gülmemi sağlayan hayatımda önemli biri haline geldin. bir anda kendini sevdirdin. Kendine aşık ettirdin. Son şey olarak bana ilk çıkmaya başladığımızda dediğin şeyi hatırlıyor musun? Çok büyük ihtimal hatırlamıyorsun o halde söyleyeyim elimi sıkıca tutup bana bu eli sonuna kadar tutacağına söz ver demiştin."

Hyunjin evrak sayfasına imzasını atıp insanların alkışlamasına izin vermeden son kez mikrofona yüksek sesle bağırdı.

"Elini sonsuza dek bırakmayacağıma söz veriyorum!"

Felix ile ellerini birleştirip havaya kaldırdı büyük olan. Alkışlar yükselince Felix mikrofona yaklaştı.

"O zaman bende seninle sonuna kadar olacağıma dair yemin ediyorum!"

Hyunjin gülerek eşlik etti sevgilisine. Minho kenardan lafa girdi.
"Ee bizim söz hakkımız yok mu?" Gülümseyerek mikrofonu aldı önüne. Kalabalık sessizlesip dikkatini minhoya verdi.

"Gerçekten evlendiğinize inanamıyorum Tanrım.. ikinizinde birbirine iyi bakacağınızı düşünüyorum. hyunjin, Felix'i yada kendini üzersen ikinizide sağ bırakmam ona göre ha. Saçmaladım. Her neyse hep mutlu olmanız dilegi ile.."

Ardından jisung'a uzattı mikrofonu jisung yavaşça mikrofonu ayarlayıp yaklaştı.

"Hmm ses deneme 1,2,3"
"Tamam çalışıyor"
"Hm uzun şeyler söylemeyi beceremem ama kısaca bir birinize iyi bakacağınıza eminim diyebilirim. Ama bizi unutursanız sizi rahat bırakmam. evlendiniz diye bizden kurtulmazsınız yani o kadar bir lüksünüz yok ona göre.
İkinizide çok seviyorum çocuklar mutlu olun.."

Felix dolan gözleri ile gülümsemeye çalıştı. Hyunjin yanaklarından tutarak kendisine çevirdi çocuğu küçük bir öpücük ile salonun çıldırması bir olmuştu. Felix utarak sevgilisinin boynuna gömdü yüzünü. Felix burada mutluydu güvenli yerinde..

Yazar notu

Hyunjin ile Felix o gün birbirlerine söz verdiler. İkiside mutlu olacaktı bir birlerini birakmayacaklarına dair. Bu kitabın bitmesi beni üzdü oldukça.. Bu da final bölümüydü kısa bir süre içinde yeni bir kitap ile dönmeyi düşünüyorum kendinize iyi bakın o zaman😢

Freckles|| hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin