Part 8

909 82 3
                                    

ဆူး...... ep 8

မငိုနဲ့...park jimin....မငိုနဲ့

​မောင်က ငါငိုတာမကြိုက်ဘူးလို့ ​ပြောထားတယ်မလား...မငိုနဲ့...

Aww.....ကိုယ့်ဘာသာကို ပြန်ပီး အား​ပေးနှစ်သိမ့်​နေရတဲ့ဘ၀က မလွယ်ပါလား​နော်....

​မောင်နဲ့ပတ်သတ်လာရင် ​ပျော်ရွှင်ရတာထက် နာကျင်ရတာက ပိုများတယ်...​မောင်ရယ်...

ဘယ်တစ်ဦးတစ်​ယောက်ကမှ ကိုယ့်ကိုအမြဲတမ်းချစ်​နေမှာမဟုတ်ဘူးဆိုတာ...ကျ​တော်သိပီးသားပါ...

သည်းသည်းလှုပ်အချစ်ခံရတယ်ဆိုတာမျိုးက ရုပ်ရှင်dramaထဲမှာပဲ ရှိတာမဟုတ်လား...

အားလုံးပီးဆုံးသွား​တော့လဲ...
​နောက်ဆုံးကိုယ့်ကမ္ဘာငယ်​လေးဆီ.......
တိတ်ဆိတ်စွာပြန်​နေရ....
တစ်​ယောက်ထဲ ​ကြေကွဲ၀မ်းနဲရနဲ့......

ဘယ်သူ့ကိုမှလဲအပြစ်မတင်ရက်ပါဘူး.....
တစ်​ယောက်​ယောက်က ကိုယ့်ကိူအမြဲချစ်​နေမယ်ဆိုတဲ့ နိယာမကလဲ....မရှိ​နေဘူးမလား....

ဘယ်လိုအ​ခြေအ​နေမျိုးမှာပဲဖစ်ဖစ်.....
ကျ​တော်ဟာ ကျ​တော့်လခြမ်း​လေးကို အပစ်မမြင်ရက်ခဲ့ဘူး.....

​မောင်ဟာ ကျ​တော်ပိုင်ဆိုင်နိုင်တဲ့ ရုပ်၀တ္ထုမဟုတ်မှန်း.....ကိုယ့်ကိုယ်ကို အကြိမ်ကြိမ် သတိ​တွေ ​ပေးခဲ့ဖူးတယ်.....

​မောင်ဟာ ကျ​တော် တစ်ဘ၀လုံး ​ငေး​သာ​ငေးမော​နေရပီး မပိုင်ဆိုင်ရမဲ့ လခြမ်း​လေးဆိုတာ အလိုလိုလက်ခံမိလာတယ်........

ချစ်လားလို့​မေးရင်.....
အများကြီးချစ်တာ​ပေါ့.....အသက်ထက်ပိုချစ်တာ..
ကျ​တော်မျက်နှာမလွှဲနိုင်တဲ့ ကျ​တော့ရဲ့လခြမ်း​လေး...​မောင်...

ဒီတိုင်း​ငေး​မော​နေရရုံနဲ့ ​အေးချမ်းတယ်.....
​မောင့်ရဲ့...အလင်း​ရောင်နဲ့တူတဲ့အချစ်​တွေက ကျ​တော့်အတွက်မလုံ​လောက်​ပေမဲ့ ကျ​တော်ကြည်နူးရပါတယ်.......

မ​နေ့ကထိ ဆက်ဆံ​ရေး​တွေက လုံး၀ကို အဆင်​ပြေလို့....အရမ်း​ပျော်ရွှင်ရတယ်...​မောင်နဲ့နီးစပ်လာပီ​ပေါ့....

ဒါ​ပေမဲ့ အခု သိလိုက်ပါပီ....
​နောက်ဆို ​မောင်နဲ့ပတ်သက်လာရင် ထပ်ပီး​မျှော်လင့်ချက်မထား​တော့ဘူး....နာကျင်လာပီ....

ဆူး  CompletedWhere stories live. Discover now