Part 5

1K 70 4
                                    

ဆူး... ep 5

ဒီညလဲ အရင်လို ​မောင့်အတွက် ညစာ​လေးပြင်ထားတယ်...
တစ်ခါမှမစားခဲ့​ပေမဲ့လို့​ပေါ့....
ဂျီ..​မောင့်ကို တစ်ခါမှစိတ်မကွက်ဖူး​ကောင်းသိ​စေချင်တယ်...
​မောင်မစားလဲလုပ်ထား​ပေးတယ်ဆိုပီး ဂျီ့အချစ်​တွေကို ​မောင်မြင်​စေချင်တယ်...
.......

AWW....ည ၁၀နာရီ​တောင် ခွဲ​နေပီ.....
ဗိုက်ကလဲ ဆာလာပီ.....​မောင်ကလဲစိတ်ဆိုးသွားတယ်.....
စိတ်ထဲက​နေ ​မောင့်ကိုညစာစားဖို့သွား​မေးချင်တယ်.....ဒါ​ပေမဲ့​ကြောက်တယ်.....​မောင်ထပ်ဆူမှာလဲ ​ကြောက်တယ်.....

ဒါ​ပေမဲ့ သွား​မေးခဲ့ပါတယ်...စားလိုစားငြား​ပေါ့...

​မောင်.....

​မောင်ကစာကြည့်ခန်းခန်းထဲမှာ စာဖတ်​နေ​လေတယ်......တည်ငြိမ်လွန်းလှပီး​ချော​မော​နေလိုက်တာ......
​မောင်က မြင်သူတိုင်းစွဲမက်​လောက်​စေတဲ့အထိကို ခန့်ညားပီး​ချောတာပါ.....
ကိုယ့်မူပိုင်မို့​ပြောတာမဟုတ်ပါဘူး....

ကျ​တော်ဘယ်​လောက်ထိရူးလဲဆိုရင် ​မောင့်ရဲ့ခါးသီးမှု​တွေကို ပျားရည်နဲ့မှားပီး​တောင် ခံယူတယ်လို့ ​လေ....
​မောင့်ရဲ့ပြုမူသမျှကို ကျ​တော့်မျက်လုံးထဲမာ ခ​လေး​လေးလို အပြစ်ကင်း​နေတာပဲသိတယ်....
ကျ​တော့်ရဲ့​မောင့်အ​ပေါ်ထားတဲ့အချစ်​တွေက တ​နေ့တခြားတိုးလို့လာ​နေတယ်​လေ....

(သိပါတယ် ဂျီရယ်...ဒါ​ကြောင့်လဲ ​ဟောဒီကသာသာက jungkookကို တမ်းတမ်းစွဲ​နေတာ​ပေါ့........)

​မောင်.....

ကျ​တော်​ခေါ်လိုက်​တော့ ​မောင်လှည့်ကြည့်လာတယ်......တကယ့်angel ​လေးပါ....တချက်​လေး ​မောင့်အလှမှာ နစ်​မြောသွားခဲ့တယ်...

Aww....​မောင်....ဟို..ဟို​လေ..
ဂျီနဲ့တူတူ ညစာစားကြမလား....

ကျ​တော်​လေ ​မောင့်မျက်နှာကို မကြည့်ရဲခဲ့ပါ....
​မောင်အရင်လို​ဒေါကန်​နေမှာလဲ ​ကြောက်​နေမိတယ်....ဒါ​ကြောင့် ​ခေါင်းငုံ့ပီးမရဲတရဲ​မေးတယ်..

' စားမယ်.....

ဟမ်!!!!!!

ညစာစားမယ်ဆို.....စားမယ်လို့.....​မောင်ဗိုက်ဆာ​နေတာကြာပီ....ဂျီက ​မောင့်ကို ပစ်ထားတာကိုး....

ဆူး  CompletedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant