Ep 10

1.3K 102 36
                                    

ဆူး..... ep 10

Park Jimin တစ်​ယောက် ​နေ့လည်တည်းက​နေ ဒီဧည့်ခန်းထဲ ထိုင်​နေသည်မှာ ယခုထက်ထိပင် ဖစ်တယ်....

Shopping Mall မှာ ပစ္စည်းသွား၀ယ်​ပေမဲ့
​ကြေကွဲစရာကြီးကို မြင်လိုက်ရလို့ ၀ယ်မဲ့ပစ္စည်း​တွေကို အဲ့​နေရာမှာ ပစ်ချပီးထွက်လာခဲ့တာ...

'ဟူး..... jimin..jimin မင်း​တော်​တော်​ပေါ့ဆတာပဲ......
အာ့​ကြောင့် ​မောင် မင်းကို မချစ်တာ.....ဟင့်...ဟင့်...'

ကျ​တော် ၀မ်းနည်းတာကို မထိန်းချုပ်နိုင်ဘူး....
​မောင် ငါ့ကိုမချစ်ဘူး လို့ ​တွေးမိတိုင်း ငို​နေရတာလဲ
မျက်လုံး​တွေ နီရဲလို့....

တီ..တီ...

အိမ်​ရှေ့က ကားသံကြားတာ​ကြောင့် ​မောင်ပြန်လာမှန်း သူသိတယ်...
အာ့​ကြောင့် ​ရေတစ်ခွက်​ပြေးခပ်ကာ ​မောင့်အားအပြုံးပန်းဆင်ကာ ​စောင့်​နေ​လေတယ်...

အိမ်ထဲ၀င်၀င်ချင်း ​မောင်က သူ့ကိုမကြည့်ပဲ..
အ​ပေါ်ထပ်ကို တန်းတက်သွားတာ​ကြောင့်
ကျ​တော်လဲ​ရေခွက်ကိုင်ကာ ​မောင့်​နောက်က လိုက်တတ်သွားတယ်...

အခန်းထဲ​ရောက်တာ့ ​မောင်စကားတစ်ခွန်းမှမ​ပြောပဲ
အကျီချွတ်ကာ ​ရေချိုးခန်းထဲတန်း၀င်ဖို့ ပြင်​လေတယ်.....

​မောင်.....​ရေ.....

ကျ​တော်​ရေခွက်ကိုလှမ်း​ပေး​တော့ ​မောင်က မျက်စပစ်ပီး စားပွဲ​ပေါ်ထားခဲ့ခိုင်းတယ်...

​မောင့်ကို ​မေးချင်မိတယ်....ည​နေက အ​ကြောင်း..

'ဂျီ.....​မောင့်ကို ​ပြောစရာရှိလို့လား...'

​မောင်​မေးလာတာ​ကြောင့် ကျ​တော်လဲစိတ်ရှင်းရှင်းထားကာ ​မောင့်ကို ​မေးလိုက်တယ်.....

'​မောင်....​နေ့လည်က Shopping Mallမှာ ​တွေ့ခဲ့တဲ့​ကောင်မ​လေးက ဘယ်သူလဲဟင်....'

ကျ​တော်​မေး​တော့ ​မောင်က ကျ​တော့်ဘက်လှည့်လာပီး.....
​မောင်မအံ့သြ​နေဘူး.....ကျ​တော်​မေးမယ်ဆိုတာ ​မောင်အစထဲက သိ​နေတယ်ထင်ယ်...

'ငါလုပ်သမျှ မင်းကို အစီရင်တင်​နေရမှာလား....
ဘာလဲ.......မင်း ငါ့ကို ​နောက်​ယောင်ခံလိုက်​နေတာလား........'

ဆူး  CompletedWhere stories live. Discover now