"tamam, tamam, nefes, nefes"
hyunjin, defterini kendine doğru sallarken, bütün tayfa yoongi'nin sunumu için sakinleşmeye çalışıyordu. şaka değildi, yoongi ilk kez bu kadar hevesliydi sunum yapmaya.
"yolda kafasına saksı düşmediğine emin miyiz?"
hoseok kocaman projektörün yanındaki yoongi'ye bakarak söylendi. yoongi şu an projektörün ayarlanmasını bekliyordu. onun da stres olduğu uzaktan belli olabiliyordu.
"yapacak benim aslanım." jungkook ellerini yoongi'ye doğru kaldırıp tezahürat yapmaya başlayınca, bütün grup sadece onu susturmaya çabalamıştı.
yaklaşık bes dakikadan sonra projektör ayarlandı, yoongi yerine geçti ve sunumuna başladı.
<♡>
"şakasız, felfenaydı ulan!"taehyung bana doğru atılıp omuz attığında, gururumu tahmin etmeliydiniz. belki de hayatımda ilk kez bu kadar emin bir sunum yapmıştım ve üniversitenin ilk senesi, bunun bana büyük bir avantaj sağlayacağını da duymuştum.
"jongin'in de olması gerekmiyor muydu?"
"dedesi ölmüş dedim ya, son gece hatırlattı. dün gece yetiştirdim işte"
"imkansız."
chris konuştuğunda, foyamın ortaya çıkacağını çoktan anlamıştım.
"jimin'le yaptık, o yardım etti doğrusu,öyle yani"
bunu söyledikten sonra yaklaşık bir dakika ufak bir sessizlik oluştu. olayı idrak ettikten sonra biraz azara maruz kaldım.
"bu olay üvey babalıktan çok farklı yerlere gidiyor anasını satayım. bu ne biçim üvey babalık"
"bunu soyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama hyunjin doğru söylüyor lan"
onlar kendi aralarında tartışırken arka cebimden gelen titreşimle telefonumu elime aldım.
parkjimin
pist
sunumun nasıl gecti
?!?!?yoongi
aslini soylemek gerekirse
COK GUZEL GECTI
HERKES BEGENDI VE ALKIS DA ALDIM
HAYATIMDA ILK DEFA YAPTIGIM EN GUZEL SUNUMDU
AGAGAGGAGAparkjimin
tebrik ederimm
heyecanlanmazsan kolay olacağını söylemiştimyoongi
aslinda heyecanlandim
ama sonra
dedigini hayal ettim
karsimda boyle bozuntu bi jimin var gibi
sonra kolay olduparkjimin
övüldüm mü gömüldüm mü anlamadımyoongi
bosver sen
bossverparkjimin
cafeye gidelim miyoongi
ne
date mi teklif ediyosunparkjimin
baba oğul gezemiyo muyuzyoongi
babam degilsinparkjimin
olurumyoongi
sgparkjimin
ağzını topla veletyoongi
anan velet
resitim benparkjimin
bana bak çocukyoongi
bok cocuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy•yoonmin
General Fiction"Ama şimdi, neredeyse babam olacak bir adama aşık oldum ve neredeyse babam olacak adam da gelip bana aşık oldu." .