benimle yat.

1K 51 110
                                    

Sabah erken uyandım. Fazla erken
olduğundan Jimin'i uyandırmak ve uyku düzenini bozmak istememiştim bu yüzden onu rahatsız etmemek için sessiz hareket ediyordum. Günlük rutinimi tekrarlayıp sabah kalkar kalkmaz su içtim, dişlerimi fırçaladım ve az da olsa birkaç parca bir şey yedim. Jimin'i uyandırmak adına aşağı indigimdeyse toplu bir yatak ve masanın üzerine bırakılmış bir not ile para harici bir şey bulamadım. Yaptığı hareket beni sinirlendirmisti çünkü biz tek gecelik bir ilişkiye bile girmemiştik ve kendimi escort gibi hissetmiştim! Telefonumu alıp direkt olarak mesajlara girdim.

Yoongi
TANRI ASKINA
BEN ESCORT DEGILIM
NEDEN BASIMIN UCUNA PARA KOYUP SABAHIN KORUNDE GIDIYORSUN
VE AYRICA NEDEN TEK GECELIK ILISKIYE GIRMISIZ HIBI DAVRANIYORSUN

parkjimin
Yoongi
Sakin olur musun?
Ne olduğunu anlamadım ve seni düşünmemde bir problem göremedim.
Ancak seni rahatsız ettiyse üzgünüm.

Yoongi
Hayir
Yani demek istedigim biraz kotu hissetmis olabilirim
Ama notunu yeni okudum
Ozur dilerim
Sabah uyandigimda genelde sinirli oluyorum

Parkjimin
Sorun değil Yoongi
Dediğim gibi eve birkaç malzeme almanı istediğim için bıraktım
Almayı unutma çünkü akşam yemekleri benden..
AYRICA EVE SEN VE BEN DISINDA HERHANGI BIR XY CANLISININ GIRMESINI ISTEMIYORUM 

Yoongi
Pekala pekalaaaaa
Eve kimse girmeyecek
Ayrıca annemle konusmak istiyorum

Parkjimin
Şu an bunun için iyi olduğunu sanmıyorum
Biraz daha beklemelisin

Yoongi
Peki
Salak oldugum icin manipulene hemen kandim

Parkjimin
Ben
Işteyim şimdi
Gorusuruzz

Yoongi
Bay asko

Parkjimin
Artık
Aşkım mi desek
Ne

Yoongi
Su an onun icin erken
AYRICA SANA HÂLÂ KIZGINIM

parkjimin
Peki
Ben senin aşkın olmayabilirim
Ama sen benim aşkımsın
Bu da bir şey

Yoongi
...

Parkjimin
Ayrıca
Ben seninle
Tek gecelik değil çok gecelik ilişki istiyorum.
(Görüldü)

**
Son gördüğüm mesajdan dolayı kalbime ne kadar hakim olamasam da kalp krizini önlemiş ve ağzımı kapatarak hızlıca koltuğa oturmuştum.

Bu adam ne yapıyorsa yapıyordu, Her seferinde kan dolaşımımı bile durduruyordu.

Daha önce hiç çok gecelik ilişki adı altında bir sevgili teklifi duymamıştım ama yine de Jimin'in ağzından çıkan her söz beni o kadar etkiliyordu ki dediği her kelimeye kadar kalbim çarpa çarpa bir hal oluyordu. Mesajını görür görmez sohbetten çıkıp telefonu kapattigimdan mesajı görüldüde kalmıştı ama onun benim ne tepki  verdiğimi bildiğine emindim.

Bir süre dün geceyi ve şimdiki yazismalarimizi düşünerek gülümsedim. Daha sonra da nihayet mesaj sesleri gelmeye başladı. Gece Jimin'le ayrıldıktan sonra çocuklara bütün olanları arayıp onlara kelebekler uçurarak anlatmıştım. Onlar da uykuluydu fakat hevesleri o kadar fazlaydı ki uyuyun yarın anlatırım demeye dilim varmadı.

Elimdeki telefonu tekrar gülümseyerek açarak bu sefer sabitli sohbetin bir altındaki sohbete girdim.

beyler ve gayler🥂

daddy•yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin