4. Bölüm

3.1K 68 4
                                    

Alp ile konuşuyorduk. Ona hamburger aldığımı görünce çok sevindi.

"E sen neden yemiyorsun?"

"Yok ben yemiyorum yemek"

"Derken?"

"Diyet yapıyorum kilolarımdan kurtulmak için"

"Kilolu değilsin ki normalsin işte ne çok kilolu ne çok zayıf"

"Değilim, göbeğim var, iç bacaklarımdaki ve kalçamdaki çatlakları görmedin bile. Bacaklarım kalın kilo vermeye çalışsamda erimiyor. Ailem kalıbımın böyle olduğunu söyler hep çocukluğumdan beri. Dışarıda onlarca güzel kadın varken kim bana niye baksın ki?"

"Herkesin iskelet sistemi birbirine benzemiyor ki zaten ayrıca sen söyleyene kadar şu önündeki hafif şişliği farketmedim bile. Hem ne olmuş yani böyleysen bence çok güzel bir kadınsın"

"Arkadaşın olduğum için böyle söylüyorsun"

"Hayır ciddiyim"

"Sen fit bir adamsın, kaslısın o yüzden beni anlamanı beklemiyorum. Eminim birçok kadın peşinden koşmuştur."

"Eskiden daha kaslıydım ama hastanede formumu korumak zor biraz ama neyse git bak bakalım dışarıda kaslı erkeklerin yanındaki kadınlara. Hepsi ya balık etli ya da onlar gibi sporcu iri kadınlar. Çünkü malına güvenen balık etli kadınla olur. O yanlarında zayıf kadın olan erkeklerin ya siki küçüktür ya da gerçekten aşıktır. Küçük sikliler dolgun bir kadını taşıyamaz."

"Öf sekse getirdin hemen konuyu"

"Bu böyle olmasa kilo vermeye çalışmazdın ki. Kendin demedin mi bana bakmazlar diye. Sen sana bakılmasını istiyorsun ki yani arzulanacak kadar güzel bir kadın olmak için zayıf olmak istiyorsun."

Kilolu birisi değildim bunu biliyordum ama zayıf biriside değildim. 60 kiloydum. Boyum uzun sayılmazdı. 1.65 boyum var. Orta tipli sıradan birisiyim ve hep o beğendiğim yakışıklı erkeklerin bana bakmayacağını düşünüyordum.

"Her erkek senin gibi bir kadını ister Ezra. Güzelsin, tatlısın, vücudunda bence ideal bir vücut tabi diğer erkekleri bilmem de. Benim gibi erkekler için ideal kadınsın. Hadi şimdi yemek ye"

"Kaç gündür yemek yemiyorum ve çok açım"

"Kızım sen manyak mısın? Yeme bozukluğu olan kızlara mı özeniyorsun sen?"

"Bikaç kilo verdim ama"

"E ama yemek yemeye illa ki başlayacaksın o zaman ne olacak? Geri alacaksın"

Bana hamburgeri uzattı.

"Ye şunu"

Öyle baktım sadece elindeki burgere

"EZRA YE ŞUNU"

Bağırmasıyla irkildim.

"Bana bağırma"

"Sende lafımı ikiletme adam gibi ye şunu seni kurtarmaya çalışıyorum burada. İstediğin kadar aç kal bu yolla asla kilo milo veremeyeceksin unut bunu"

Ağzıma zorla patates sokmaya çalıştı biraz korkmuştum ondan o yüzden mecburen yedim.

"Aferin sana"

Ürkek ürkek bakışları altında hamburgerimi bitirmiştim. Sakinleşmiş gibi görünüyordu.

"2-3 tipsiz erkek için şekilden şekle giriyorsunuz az beynini çalıştır"

"Sence güzel miyim?"

"Sende alttan alttan bana yürüyorsun he"

"Hayır hayır sadece karşı cinsin gözünden kendimi merak ediyorum"

"Valla otostop çektiğinde öffff karıya bak demiştim"

"Karı mı?"

"Ya lafın gelişi o ama çok güzel kadınsın ben sana bakarım yani" deyip göz kırptı sonra kahkaha attı. Bende güldüm. 

"Bu arada sevgilin var mı?"

Benimle flört mü ediyordu? "Hayır" diye cevap verdim. "Olsaydı muhtemelen benimle görüşmene izin vermezdi" dedi. 

"Neden?" diye sordum. "Çok yakışıklıyım çünkü ve bir deliyim" dedi. 

"Hayır deli değilsin."

"Belki de" 


Akıl Hastası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin