10. Bölüm

17 1 0
                                    

Bana kalırsa Ezra aslında çok yalnız bir kadı, bunu bana olan sevgisinden anlıyorum. Kimse bir deliyle birlikte olmak istemez çünkü ya da bu benim paranoyalarımdan birisidir.

Bu arada Ezra bir erkek ismiydi hangi aile kızına Ezra diye isim koyardı ki? Ezra'ya bunu sorduğumda "Babam Azra koyacakmış ama annem Ezra isminin kulağa daha havalı geldiğini düşündüğü için Ezra yazdırmış."

Herhangi bir şeye tahammülüm yok Ezra hariç. Lanet olsun ki -ya da olmasın çünkü bu durumdan fazlasıyla memnunum- ona aşıktım.

Şu motivasyon videolarında "Aşk diye bir şey yok. Kadınlar sizi kullanıyor" diyen gerizekalılara zerre inanmıyorum hatta bence öyle insanları izleyen erkeklerin kesinlikle bir gram özgüvenleri yok ve hayatları boyunca porno izleyerek saçma sapan mecralarda klavye delikanlılığı yapıyorlar. Hiç bir kadınla doğru düzgün konuştuklarını bile düşünmüyorum.

Bu motivasyon videoları çekenler kadınlar tarafından bence fazlasıyla acı tecrübeler edindikleri için kendilerini böyle tatmin ediyorlar. Bundan bana ne? Ben yakışıklı bir adamım neden bu nimetten yararlanmayayım? İstediğiniz kadar nefret kusabilirsiniz günün sonunda odanızda depresyona girip kendinizi mahvedeceksiniz. Empati yapmak gibi bir niyetim olmadı hiçbir zaman. Kadınlarla her zaman aram iyidir. Bu videoları izleyenler kendini kandırıyor sadece.

Bu düşüncelerimi duyan erkekler muhtemelen "Sen yakışıklısın o yüzden söylemesi kolay" gibi sitemlerde bulunacaklar. Evet ben yakışıklı piçin tekiyim. Sarışınımsı kızılımsı saçlarım var. Boyum fiziğim gayet yerinde. Çoğu kadın beni beğenir. Ne yani bu bana sitem eden erkekler benim yerimde olsaydı bu nimetten yararlanmayacaklar mıydı yani? Güldürmesinler beni.

Bazı erkekler sarışın ve kızıl erkekleri "Erkek" olarak görmediklerini söylüyorlar. Bence bunu söyleyen erkekler kadınları bizlerden kıskandıkları için öyle söylüyorlar. Başka bir açıklaması yok. Bir saç rengi erkekliği belirleseydi dünyadaki her kahverengi saçlı erkek adam olurdu. Yanlış mıyım? Ama onlara da hak veriyorum. Böyle bir cazibeyi kim istemez ki? Fazla narsistik değil mi? Bundan gurur duyuyorum.

Herhangi bir erkek ona gülümseyen sarışın bir kadını görse önünde diz çöker ve ayaklarına kapanırdı. E doğal olarak kadınlarda sarışınları ve kızılları beğeniyor. Bu cinsiyet meselesi değildi. Genel olarak ilgi çekiciyiz. Herkes gibi değiliz. Bu insanlarla dalga geçmeye bayılıyorum. Olmak istedikleri gibi olmadıkları için olan kişileri çekemiyorlar.

Ezra gibi seksi bir kadın sevgilimse demek ki beni beğenmiş. Beğenmişse demek ki ben fazlasıyla mükemmelim.

Bence kitap okumayan insanlar gerizekalı. Evet kesinlikle gerizekalı. İnsanlar nasıl bu kadar cahil yaşayabiliyor anlamıyorum. Kelime dağarcıkları yok. Bilgileri yok. Bir konu hakkında mantıklı argümanlar sunamıyorlar. Bu beni çok sinir ediyor. Olayları açıklamak yerine sadece susmayı tercih ediyorum. Muhtemelen karşımdaki de kendini salak gibi hissediyordur. Kitap okumak sıkıcı diyenler baştan cahilliklerini belli ediyorlar zaten. Hayatları boyunca hiç okumayı denememişler demektir bu. Önyargı.

Ben dobra bir adamım aynı zamanda patavatsız ve egoist. Açıkçası ben iyi bir insan değilim. Olmaya çalışmadım. Bence iyi insan diye bir kavram yok. İstediklerimize güzel istemediklerimize güzel olmayan davranışlar sergiliyoruz. Vardır herkesin içinde bir kötülük ve vardır herkesin içinde bir iyilik.

İnsanlara kendimi kanıtlamak zorunda değilim o yüzden. Sevdiğimi yanıma alırım sevmediğimede siktiri çekerim.

Akıl Hastası +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin