Jak Zwraca Na Siebie Uwagę?

491 17 6
                                    

Z ludzi:

Sam Witwicky
Sam zaczyna cie denerwować, dopuki się do niego nie odezwiesz.

William Lennox
Zaczyna się do ciebie tulić i szeptać czułe słówka.




Transformers:

Optimus Prime
Optimus nie się bawi i gdy brakuje mu Twojej atencji po prostu bierze cie na ręce i idzie gdzieś gdzie będziecie sami.

Bumblebee
On cały czas potrzebuje pieszczot, więc gdy cie widzi od razu się do ciebie przytula i patrzy się na ciebie swoimi paczałami, abyś go głaskała po głowie.

Ironhide
Ironhide mówi ci o tym i tu go wtedy przytulasz.

Jazz
Autobot zaczyna się do ciebie przymilać i cie Wkurzać.

Ratchet
Medyk, kiedy potrzebuje Twojej atencji wola cie i każe ci siedzieć i patrzeć jak robi swoją robotę. Kiedy ci pokazuje jaki jest mądry to zawsze dostaje od ciebie pochwalę.

Crosshairs
On cie porywa, dosłownie, na lot sam na sam. Potrafisz odrabiać lekcje lub rozmawiać z kimś, a on potrafi wtedy cie zabrać od danej osoby (Bee) i polecieć gdzieś z tobą.




Deceptikony:

Megarton
On po prostu podchodzi do ciebie, siedzi i patrzy co ty robisz, jeśli to mu nie wystarczy to każe ci siedzieć mu na kolanach i go przytulać. Oczywiście jak jesteście sami.

Starscream
On zaczyna cie denerwować na wszystkie możliwe sposoby.

Sentinel Prime
Pod pretekstem nauki szermierki bierze cie gdzieś w odosobnione miejsce i zaczyna ci tłumaczyć dany ruch. Nie komusze chyba tłumaczyć, że stoi wtedy za tobą.










______________
Heja robaczki,
Macie jakieś pomysły na rozdziały?

Transformers - Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz