KESKİN

74 8 11
                                    

Cem Adrian, Keskin

Canımı canına katsam, ömrünün adımları uzar mıydı?

Yarım kalan her kaybımın arkasında ayak izlerin var. Sen, bu yıkıntının farkında değilsin Katran.
Harlansın diye odun attın közlenmiş canıma. Niye rahat bırakmadın canımı, söneyim. Beni yaktığının farkında bile değilsin, söyle, attığın odunlar yetti mi beni öldürmene?

Söyle Katran, söyle. Sevilmek bu kadar mı iğrenç bir şeydi?

Ben miydim senin için defolu olan yoksa kalbim miydi? Niye istemedin Katran? Seni sevmem benim hayata bağlı kalan tek dalımdı, tek damarımdı yaşıyor olman. Kestin, koparıp attın. Düşünmedin, tek bir saniye düşünmek için zaman tanımadın kendine. Bana gelince mi sustu o vicdanın? Sen hiçbir zaman vicdansız bir adam olmadın, bana kadar. Bana vicdanın yokmuş gibi baktığın zamanlar vardı. Ben bunları göğsüme parmaklık yaptım. Kendimi içeri atıp sana tutsak kaldım.

Ben kendimle yaşamaya çalışırken sen varsın diye bu kadar uzun süredir çabalıyorum, Katran. Çabalamıştım.

Katran, kaburgamın yamuk parçası. Hiç mi olduğun yere ait hissetmedin? Saklardım seni yüreğimde. Hiç mi kabul etmek istemedin orda oluşunu? Ne zor geldi sana?

Sığamadın mı? Bitti mi beni öldürmen, bitsin. Lütfen bitir.

Dayanamıyorum, Katran, bu kadar sevmeyi nasıl içimden dökmeden taşıyacağım bilmiyorum.

Demirden bir parça var, işlenmesi, işlenip bıçak haline gelmesi gereken. Sanki o parçayı göğsüme vura vura işliyorlar. Öyle bir ağrı, öyle bir sevgi. Şekil aldıkça, işlendikçe, içime girip beni delen, benden eksilten.

Katran sen o bıçaksın. Keskinsin. Seni sevdiğim için dövülüyor, şekil alıyorsun. Aldığın şekil sana tam uyuyor ama sen beğenmiyor yine bana batıyorsun. Beni kesiyorsun. Çok keskinsin, durdur kendini, bu kadarı fazla, çok fazla. Gidecek, kesecek yerin kalmadı artık. Yerim kalmadı.

İnsanın göğüs kafesinin durup dururken kırılması, ezilmesi, kesilmesi mümkün müydü? Mümkündü. Çünkü sevmek tam olarak böyle bir şeydi. Böyle hissettiren. Beni böyle deli eden. İçini kıran, içini ezen, içini kesen. İçimin bana batması bu yüzden.

Sevmek sadece zarardan mı ibaretti?
Bilmiyordum. Belki değildi, belki tamamen zarardan ibaretti.
Sevilmeyen nerden bilsin.

Katran benim yine senden başka cümlem yokmuş. Seninse benden başka herkese bir cümlen dokunmuş.


11.12.2022 00:00

Bu gece sabaha karşı ben doğdum, senin kalbinde nefessiz kalacağımdan habersiz.


Zehir ve Zifir gibi Katran ve Zift'in de 11 Aralık gecesi paylaşılması daha önceden planladığım bir şey değildi, sadece 15 bölüm olunca serinin ikinci kitabını paylaşmaya karar vermiştim ve çok garip bir şekilde Aralık ayına denk geldi. Bunu değerlendirmek istedim ve daha hiçbir şey yazmamışken geri sayım paylaştım. Umarım Katran ve Zift benim şansım olur. Zehir ve Zifir'in doğum günümde paylaşılma sebebiyle aynı sebepten paylaşılmış olmazsın. Katran, bunu Zifir, Zift ve bana borçlusun. En çok bana borçlusun.
İyi ki doğmuş olayım.

Katran ve ZiftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin