Yıldızlardan Düştük, Kaybet
Ben savaşmayı bilmiyorum, lütfen, lütfen beni bu kıyametin ortasında bırakma.Gücümün bittiği anlarda bile tek istediğim sana yetişmek seninle aynı yolda yürümekti Katran.
Sen bunu hiçbir zaman istemedin. Gittin. Arkana bile bakmadın üstelik. Ben her zamankinden daha ağrılı bir şekilde senin gidişini izledim. Yine. Benden gidişini, beni görmeyişini izledim.Katran sen gitmediğin zamanlarda bile benim gitmem için elinden geleni yaptın biliyor musun?
Bunca şeye rağmen ben yine senin uğruna aşındırdım o yolları, sana yetişmek için, senin için.
Ben yaşarım Katran. Sensiz de yaşarım. Ama istemedim, bile bile lades dedim.
Ben yok oldum be Katran. Nerdesin?
Kafamın içinde sadece gidişin var artık. Senden bana sadece gidişin kalmış, sıkı sıkı gidişine tutunmaya çalışıyorum. Farkında değilmişim. Senin gidişlerine ne kadar çok şey sığdırmışım.Canım, en güzel yorgunluğum.
Canım, en kabul görmüş kırgınlığım.
Canım, son canım.Ben beni sevmeyişini hangi gidişinde anladım, hangi gidişinde içim uğruna söküldü hatırlamıyorum. Ama Katran, ama canım. Ben gidişlerini hiç unutamıyorum.
Kalbim burkuluyor. İnsanın hiç kalbi burkulur mu? Ezilip bükülür mü? Ben hep bunu soruyorum kendime Katran. Bir türlü cevabını bulamıyorum. Sanki her şeyin bir cevabı var ama şu iki sorunun hiçbir yerde cevabı yok gibi. Başkasına sorsam yine cevap yok. Oysa seven her insanın kendine sorduğu sorular arasında yer alan ama bir türlü cevap bulamadıkları sorulardan olduklarına o kadar eminim ki.
Gidenler dönmüyormuş Katran. Gidemeyenler dönüyormuş, senden gidemeyince en çok bundan emin olmuştum. Giden dönmüyormuş ama gidemeyenler ne olursa olsun dönüyormuş.
Sana yetişmeye çalıştım, yetişemedim.
Senden gitmeye çalıştım, gidemedim.
Yolunda çok yara aldım ama yine de pes etmedim ben Katran.
Beceriksiz gibi sadece gidişini izleyebiliyorken ve elimden başka bir şey gelmiyorken yine sana dönmek için iyileşmeyi bekledim.Giden sendin Katran. Öyleyse sana gelmeye çalışan, canını ortaya koyan, niye bendim?
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katran ve Zift
General FictionKalbimin en kırık parçasına. Yıllanmış Serisi ikinci kitap.