Jungkook se díval na dveře před sebou. Potřeboval pomoct, potřeboval radu. Věřil, že on mu dokáže pomoct s jeho milostnýmy problémy. Zaklepal třikrát a čekal, až se dveře otevřou.
Dveře se otevřely. Objevil se v nich ospalý Suga. Vlasy mu trčely do všech světových stran a na sobě měl bílo-modré pruhované pyžamo.
Suga si promnul oči a zívl. ''Oh~ Jungkooku, potřebuješ něco?''
''Hmm, potřebuju, ale radši půjdu, nechtěl jsem se vzbudit.'' Otočil se k odchodu, ale Suga ho zastavil.
''Nah, to je v pořádku. Myslím, že mi chceš sdělit něco důležitého a potřebuješ mou radu.'' Řekl.
Nechal Jungkooka vkročit dovnitř a opatrně za ním zavřel dveře, aby neprobudil Jimina. Jimin stále tvrdě spal na jeho posteli. Objímal svého medvídka, tak pevně, že kdyby mu ho někdo chtěl vzít tak se snad rozpláče. Jungkook se o to ani nepokoušel.
Suga se posadil na svou postel a ukazal Jungkookovi, aby se posadil vedle něj.
''Chtěl si o něčem mluvit.'' Suga začal.
''Jo, chtěl jsem mluvit o rozchodu.'' Odpověděl.
Suga tušil kam toto vede. ''A co o rozchodu?''
''Hyung, víš, že jí miluju viď? Rozešel jsem se s ní, protože mám pocit, že si jí nezasloužím. Zaslouží si někoho lepšího, ale pak mi Taehyung řekl, že pokud jí opravdu miluju, dá se to vyřešit. Jsem zmatený. Byl jsem rozhodnutý měl jsem důvod, proč se s ní rozejít. Ale teď jako bych nevěděl, co jsem vlastně udělal.'' Vysvětlil.
''Jungkook-ah, proč si myslíš, že si zaslouží někoho lepšího než jsi ty?'' Zeptal se.
''No víš, jaké jsou naše životy. Je těžké udržet vztah, když máš kolem sebe fanynky.'' Řekl, ale Suga ho zastavil.
Suga zaskřípal zuby. ''Takže ses s ní rozešel kvůli fanynkám?''
''Ne! Je to víc než to. Nejsem dokonalý přítel, kterého si vždy přála mít. Nemůžu být ten přítel, který jí vyzvedne a zaveze do školy, který by jí chránil před šikanou, který by byl pořád po jejím boku, brál jí na plesy a ostatní věci, které normální páry dělají. Nechci, aby zůstavala pozdě v noci vzhůru jen, aby mě viděla. Nechci, aby trpěla.'' Jungkook nechal ze sebe všechno jít pryč. Slzy měl na krajíčku, snažil se být silný.
''Víš Jungkooku, někdy kvůli lásce musíš něco obětovat. Vem si příklad ze Sunye sunbaenim. Musela toho obětovat hodně, jen proto, že řekla, že má přítele. Ale každý vidí jak je odhodlaná a jak svého přítele miluje, všechno bylo v pořádku. Fanoušci přijali, že Sunye má přítele. Skoro musela obětovat svou kariéru, jen pro toho koho vážně miluje. To je to riziko. Byla ochotná obětovat svou kariéru, jen aby řekla světu, že je šťastná s tím koho miluje. Mohl by ses hodně naučit z jejího přiznání. Podívej se na Ji Hyon Woo a Yoo In Na, přiznal se jí na veřejnosti. Mohlo to zničit oběma kariéru, ale nezajímalo ho to. Byl ochoten se toho vzdát.''
Jungkook poctivě poslouchal každé jeho slovo.
''Myslel sis, že to bude nejlepší se s Natálií rozejít, ale pokud se ptáš mě, myslím, že si měl jen strach. Strach z toho co by se v budoucnosti stalo. Když jsi řekl, že by trpěla, protože nejsi dokonalý přítel, pleteš se. To co jí tak trápí, je tvé sbohem.'' Suga pokračoval v jeho radách.
Vzal papír a tužku ze šuplíku. Položil to před Jungkooka. ''Tady napiš všechny výhody a nevýhody vašeho rozchodu, budu čekat až skončíš.''
Podíval se na Sugu, který se na něj jen usmál. Vzal tužku do ruky a začal psát na kus papíru. Po několika minutách, Jungkook dopsal a dal papír Sugovi.
''Vidíš, nebyl jsi připraven něco obětovat. Rozchod s Natálií, bylo špatně. Taehyung měl ve všem pravdu. Možná máš jen ztrach z toho, že se něco pokazí, že se mezi vámi něco pokazí, to je to proč máš strach.'' Řekl Suga.
Oba ztichli. Ticho, nic nebylo slyšet, kromě Jiminového dýchání. Jungkook přemýšlel o tom, co Suga řekl. Měl pravdu. Byl jsem jen vyděšený. Bál jsem se toho, co by se v budoucnosti mohlo stát. Nebyl připravený riskovat, ale teď je.
''Hyung, děkuju ti, že si mě donutil si to uvědomit.'' Řekl Jungkook.
''Nemáš za co.'' Suga odpověděl.
''Ale, teď vím, že bych pro Natálii obětoval všechno, ale nevím jak jí získat zpátky.'' Jungkook řekl a sklopil hlavu.
Suga poklepal Jungkooka na rameno.
''Pokud tě pořád miluje, což myslím, že ano. Příjme tě. Nemohla tě přestat milovat.''
Úsměv se objevil na Jungkookove tváři. Nová naděj na něj čekala.
''Díky za pomoc hyung.'' Jungkook řekl před tím než opustil jejích pokoj.
''Mám problém, který musím vyřešit.'' Zamumlal.
ČTEŠ
My Turn To Cry
RomanceNěkteří lidé nám mohou ublížit opakovaně a my jen pokorně sklopíme hlavu a vždy jim to odpustíme.. Bláhové? To určitě ano, jenže taková je slepota a naivnost lásky..