6. část

587 56 2
                                    

Auto se zavrzáním zastavilo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Auto se zavrzáním zastavilo. Jungkook vyšel ze svého auta, před sebou viděl velký nápis COEX. Zhluboka se nadechl než vešel dovnitř nákupního centra. Nákupní centrum bylo obrovské, ale neměl čas na to, aby se rozhlížel, co za obchody tady jsou.

Hnal se k sekci s hračkami a začal prozkoumávat police, na kterých byly plyšáci. Díval se po nějakém medvědovi. Natálie milovala plyšáky, zejména ty roztomilé. Usmál se při pomyšlení na Natálii.

''Dám věci zpátky do pořádku..'' Pomyslel si.

Procházel obchodem, ale pořád nemohl nic najít. Rilakkumas byly roztomilý, ale něco mu říkalo, že je ještě něco lepšího.

Ztrácel naději, že něco najde. Myslel si, že jeho hledání bylo marné, ale co si upoutalo jeho pozornost.

Byl to chlapec, který držel srdce s prasklinou uprostřed. Natáhl pro něj ruku. Plyšák, který byl více než roztomilý, měl dobrý smysl. Symbolizovalo to pro něj, že se ten chlapec snaží zlomené
srdce dát zpátky dohromady. Stejně jako on se snaží dát Nataliíno srdce zpátky dohromady.

Popadl plyšáka a donesl jí k pultu. Pokladní se na něj divně podívala, ale pouze pokrčila rameny, protože jeho milostný život či jestli má zlomené srdce, jí vůbec nemusí zajímat. Dala plyšáka do tašky a podala jí Jungkookovi. Jungkook si vzal tašku a vyřítil se z obchodu.

Dále se rozhodl, že zajede do květinářství, které našel snadno. Požádal květinářku, aby mu ukázala nejkrásnější kytici růží, kterou tady mají. Trvalo pár minut, než růže byly předány Jungkookovi.

''Vaše přítelkyně musí být ráda, že vás má pane.'' Květinářka najednou promluvila.

Začervenal se. Vzpomněl si, že Natálie nebyla jeho přítelkyně, ale ex-přítelkyně.

''Řekla jsem něco špatně pane?'' Květinářka se zeptala.

''Nene! Nic jste neřekla špatně, radši už půjdu.'' Jungkook řekl a opustil obchod.

Utíkal k autu. Byl natěšený. Doufal, že všechno bude tak jak si představoval.

Ale lidé říkají, očekávej neočekavané. Někdy se očekávaní nesplní.

My Turn To CryKde žijí příběhy. Začni objevovat